今日朝早諗住出門口
結果唔見左個銀包
最後都搵唔返
放學去左打ball
d人d ball球球都鈄既,我點接下
打左1個鐘半,得幾球係我接
佢地又接唔到我d ball wo = =(不過我唔識開ball<開得好差>)
之後見到大陸仔
我囉左佢頂升旗隊果頂帽離戴
仲影左幅相

頂帽係唔係(咩)左少少呢
不過頂野好型仔
跟住去左apm
行完就返屋企換3再出街
去左megabox再去飛蛾山
我買左好多野呀
比你地睇下

呢d係呀GEM既琴譜(我幾首都好中意聽嫁)

大家知唔知呢個長方形既野係咩野離呢
呢個係譜架!!!
由於我又要彈結他又要吹長笛
so叫呀媽買左個譜架
本來想開出離比你地睇嫁
不過太煩and而家太夜
有d累,所以冇打開影(sor)
借著呢個blog,我想多謝一個人
就係我細佬啦
如果唔係佢琴日借左我50蚊
我又唔見多50蚊嫁啦
唔見左的果個銀包係我最心愛的adidas
不過好采的係裹面冇咩money
如果唔係就好痛心啦T.T
|