今日果個karen無啦啦講哂我地英文冒簽果d人既名出離
搞到好多人都死
我數過全班40人,有15人都係冒簽既
佢自己都有冒啦
只係話我地呢15個人出離wo
雖然我地係唔啱姐
但係佢自己都係姐
我條氣米唔順同wing佢地講講下
佢地話要告埋佢wo
本來諗緊計仔既起music堂
之後第二個小息
miss mak咁啱落離我地班房wo
我決定唔集齊一大班人離同miss mak講啦
索性我自己同wing講算數
因為我相信miss mak知我性格
之後同左miss mak講啦
miss mak聽左知後就話佢會處理
上完VA之後,wing見到佢比miss mak話wo
佢話比我知,好多人都對wing改觀
我張呢件壞事幫wing轉化成一件好事係最令我開心既
wing平時都冇咩人信佢講野..........
放學之後本來要上作曲家
but又話唔駛上wo
then米同1B班d fd打ball囉
佢地打ball好屎
不過我可以借住呢個機會練殺ball
比我練左at least 5次
多謝ruby佢地比我同佢地一齊打ball呀
我好耐都冇試過打ball打得咁happy啦
因為我同1E班果班人玩有d.........悶...........
|