今日9點幾起身
呀妹,媽咪同埋老豆已經去左荃灣同呀妹比賽lu
我自己一個囉返個飯煲裹面果d飯&煲裹面d chicken wings離食
雖然成"pat"野咁,但係都幾好味

after無無聊聊咁諗住搵野食離食
通常打開個雪櫃
跟住見到好多隻蛋wo
我又想食甜品
我就諗起之前家政堂miss教果款燉蛋
我米憑我之前的記憶整左2碗出離
一碗比我食左
other果碗諗住比姑媽食but佢整親隻腳so唔比食蛋
this is "我的燉蛋"!!!

個面有d唔好睇
因為我整個好滿
但係個味係絕對ok嫁!!!
夜晚去左同哥哥&姑媽食飯
玩得好happy
遲d可能有好多野做tim呀>3<
|