| virginacheng : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱 [ QOOZA - 論壇 - 登入 ] |
2009 年 5 月 19 日 星期二  |
19.05.09  |
分類: 未分類 |
今日堂堂都測
第一堂中文~果本咩咩唐詩
果條王紅又話係測驗
結果係個比賽離既
全班一齊"her"佢 , = =
第二堂maths~統測
好多都唔識
都唔知合唔合格
我死得嫁啦我
第三堂english~統測(又係= =)
今次統測都幾難
跟住做完卷訓覺啦
after係lunch
我諗住訓埋個lunch嫁啦
因為我都唔係幾多個飯商果d野
點鬼知比森勁大聲咁叫我wo(係特登嫁囉= =)
第四堂I.S.~小測6.4
前面果頁亂做
後面果頁只係畫左幾個"00"
跟住就冇寫啦
仲要果幾個"00"都好似係錯既
我計過份卷嫁啦
20分滿分應該最高囉到7分= =
放學去左練合唱團啦
果幾個鐘
成日比人叫"聲部長,聲部長"
超唔慣,仲好煩(好容易比miss罵= =)
人人練完走
miss仲要我地d"聲部長"留起到
結果教我地點樣執音樂室裹面d野wo = =
我今日打呢篇blog都唔知打左幾多次"= ="呀
因為我今日真係好= =呀!!!
|
|
|
|