| virginacheng : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱 [ QOOZA - 論壇 - 登入 ] |
2009 年 6 月 4 日 星期四  |
04.06.09  |
分類: 未分類 |
HA HA'~
今日本小姐狂比人罵呀
不過唔知點解都冇咩野
都可以咁kai ^^
今朝早合唱團米練歌既
我係S1,而miss成日都要S1唱A1
佢話S1好容易,A1難wo
之後成日都唱A1
但係我只係唱S1把聲先響嫁ma
so唱A1唱到走哂音同埋基本上都唔想唱
其實唔單只我一個係咁
全部S1都唔中意唱A1
但係今日miss竟然比我地唱S1喎
當然開心死我地啦
d人唱到爆大聲
同埋A1夾
A1完全冇左聲
因為之前係我地S1幫佢唱
由於A1冇聲so我地又要再幫A1唱
但係我地成班S1都唱到 hi左
上堂的時候
勁想唱歌
但係又唔唱得wo
咁米狂寫歌詞囉
睇下'~

我都唔知寫左幾多首歌
放學行去答車的時候比森見到樣好得意既野喎
我又唔知咩野離
你地睇下知唔知咩野離

有六隻腳唔知咩的叉叉
返到屋企之後去左飲
超無聊
勁多低能的細路
可能我唔可以叫佢地做"細路"既
因為佢地同我差唔多大
但係就好低能
都唔知咩人離嫁
咁低能既'~
|
|
|
|