| virginacheng : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱 [ QOOZA - 論壇 - 登入 ] |
2009 年 6 月 5 日 星期五  |
05.06.09  |
分類: 未分類 |
今日一返到學校就發燒
不過應該好微
之後第一小息去下面探熱
有小小燒
跟住個呀sir晤駛唔駛返屋企休息下
跟住我話唔駛
下午就退左燒lu
lunch落左去補囉學生證
放學之後起到整個白板
家陣整到ok clear
跟住要囉d書返學整
我本身就要囉書包+飯袋
而家要+大2袋書同埋個ball
我囉到仆街,唉'~(我真係好冇用呢)
之後大陸仔幫我囉左上的士
因為我真係無法囉得起
上到的士,同個司機傾計
佢講d野都幾有趣
我成績咁差竟然話我好wo
之後米call左呀媽落離幫我囉書
返到屋企
同呀妹打牌
次次都係我食
佢只係食左1次
平時我打牌好廢
不過呢排我成日用手機打牌
so米識打左lu
跟住落去食完飯再打牌
同埋aunt & 媽咪打
佢地差唔多次次都食
我次次都欠一隻
佢打痴線嫁
好快就打到d牌出離
我都只係win左2次炸
呀妹仲食炸糊,哈'~
門到11點半
aunt要走so唔打lu
|
|
|
|