哈哈'~
真係唔係幾好意思
it is because我又掛住睇動慢而冇打blog lu
之前睇植木
而家睇龍馬
無計啦
鬼叫aniax播緊場ball之後又做完咩
忍唔到
一定要睇埋落去
其實都就快考試lu
係唔係應該溫下書呢 >3<
唔想溫呢 =[
算啦,我已經唔想留起1E
不過大家要加油溫書哦'~