`BB* 出生證明。
|
|
暱稱: yUNG* 性別: 女 國家: 香港
| |
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
`BB* {♥}情紀錄。 |
|
| |
|
2007 年 9 月 21 日 星期五 __*耐心等待您寶貴的CM`` |
`° 奸巴爹* }}..  |
|
羽毛球,, 奸巴爹*
籃球,, 奸巴爹*
吾可以比人睇死架>X<"
{矮}吾代表一切,, {矮}描準力都可以好高架>3<”
THE END`* |
`刊登時間:2007-09-21 09:56 PM [ 訪客留言(12) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

2007 年 9 月 19 日 星期三 __*耐心等待您寶貴的CM`` |
`° 羽毛球學會* }}..  |
|
今日羽毛球選拔`
超緊張" PASS左*V*
Sha0n,,賴玲" 你地要多謝我牙^^
我幫左你地一個大忙*
你地其實比牙S!r西走左但係而家應該入到CLUB喇=]
THE END`* |
`刊登時間:2007-09-19 06:30 PM [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

2007 年 9 月 15 日 星期六 __*耐心等待您寶貴的CM`` |
`° 崩潰* }}..  |
|
救命牙我癲喇"
我今次真係忍吾住喊出黎*
吾怪得牙媽一直都吾希望我養狗啦`
我以後都吾再渴望養狗喇*!
{嘟嘟}牙 我吾要哇"
本來今日都係個開心既一日,,,
但係頭先我台灣個表哥喺MSN搵我"
「嘟嘟走了」
我就答::
「什麼走了!!??」
其實我都估到咩事,, 之前我都已經知隻狗病左*
我同自己講{可能係去旅行之類咁既野啦}`
「死了」
一望呢兩隻字個心就赤赤痛"
結果阻止吾到眼淚落下..
真係好心痛//
後尾牙媽出黎,,
我就同佢講`
原來牙媽已經知道左..
什至隻狗病左果陣就已經知佢會死*
如果吾係我表哥話我知,,
可能牙媽一直都會暪住我"
吾知點解會咁傷心//
雖然我吾係日日都對住嘟嘟,,
但係吾知點解個心好空虛"
話哂由細睇到佢大`
{嘟嘟都活左15年*}
我實在接受吾到呢個現實"'
我想有嘟嘟張相做紀念*
THE END`* |
`刊登時間:2007-09-15 11:17 PM [ 訪客留言(9) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

2007 年 9 月 14 日 星期五 __*耐心等待您寶貴的CM`` |
`° = =+ }}..  |
|
今日IT堂果陣`
部電腦開吾到被調左去最前面同個新生坐*
超頂佢吾順囉"
一開始已經發哂癲囉條友//
嚴部電腦慢就勁大力狂推部電腦,,
連張枱都比佢推到狂震--”
即刻啤住佢-___-"
之後佢d行為就吾多講喇"
簡Club果陣同SHA去A班等W!NN!E`
SHA夠高喺窗度裝,, 我吾夠高=3=”
EUN!CE就承機喺我後面偷襲{抱起我}*
不過抱左陣就放左我落黎LU^^"
之後輪到SHA抱我"
又係抱左陣就放左我落黎=3="
連Hi都講吾切就跌左落黎*
不過好好玩,, 升起又降落`升起又降落xD
放學搭A23(?)`
落左車個個都同我講坐喺我隔離個死淫佬狂'急'我,,好吾低*
仲話係'急'冇扣領褸果度@___@"
好在Chloe上車果陣提醒左我啫,, 我先提高警覺"
妖" 飛機場有咩好'急'牙 \ __ / !!??
死淫佬*!
THE END`* |
`刊登時間:2007-09-15 01:11 AM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

2007 年 9 月 11 日 星期二 __*耐心等待您寶貴的CM`` |
`° 新紀錄* xD }}..  |
|
上一篇日誌訪客留言達到20`
多謝咁多位支持我既FAN'z*
我好感動xDDD


請自首"
THE END`* |
`刊登時間:2007-09-11 08:54 PM [ 訪客留言(33) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

« | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | ... | 29 | » |