|
好耶ˇˇ今日算係考完試既..
聽日考中史ˇˇ溫鬼咩
今日放學ˇˇ同琛、佩、玲、嵐一齊..
後尾諗住行踩K路再搵詩同瑤ˇˇ
點知搞左一大輪ˇˇ打比詩又話佢地迷左路
之後又無啦啦cup左線ˇˇ果時勁亂..
本身我地聽到詩把聲ˇˇ後尾我同玲狂唉佢地又冇哂踪影(冇人認)..>﹏<||
d路又咁恐怖ˇˇ當時嚇死我同玲
〔幻想力太豐富喇-口-〕
本身今日係咁既::
嵐約左琛、佩、瑤ˇˇ我同詩單獨約會..(大家都係出MK)
搞左一大輪ˇˇ就喺逸東一齊搭城巴直去MK..
〔唔好意思ˇˇ真係大輪到唔想打 〕
之後琛、佩、瑤就拋低左嵐ˇˇ變左嵐就唯有跟我同詩..
我同詩既單獨約會就咁就冇左
咁咪算囉ˇˇ佢地又唔諗下我同詩就咁就走左ˋ口ˊ
之後我地3個都開開心心咁遊MK
第一先去新世紀影貼紙相..
都影得幾成功牙ˇˇ不過今鍋破哂費喇
聽日就真正叫做考完試>3<"
放左學之後我、詩、嵐要去果個workshopˇˇ應承左MissWong都冇辦法..
d Artist會教我地整d野喎ˇˇ要好好見識見識喇
而家考完試就可以大玩特玩喇ˇˇ不過最遺憾既係要番學+派卷
不過算啦ˇˇ我今次都已經盡左力ˇˇ阿媽實睇涼我既
THE END`* |