`YO* This is ViViAn'z BL0G* =]
   XG` www.xanga.com/Vivi_yunG2

`BB* 出生證明

暱稱: yUNG*
性別: 女
國家: 香港

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

`BB* {}紀錄 

數字球♥
2007-12-06
2007-12-02
凍`痛*
最後1日


`FDz" CM


最近三個月尚無任何留言
 


`LveRz" BL0G


 
2007 年 1 月 24 日  星期三    __*耐心等待您寶貴的CM``


 `° ‥突然覺得自己好黑仔..囧‥ }}..

今日係考完試第一日番學既大日子..

諗住會有運行喇ˇˇ點知..囧

一陣先講ˇˇ講左其他野先啦

今日真Y凍到我抽根ˇˇ我狂抱住人取暖

今日唔洗上堂ˇˇ枉我帶哂d下學期書番黎=o=

聽果個咩性教育講座ˇˇ不過d人好搞gag牙

之後分半班聽d社工既talk show(全日)..

Yeahˇˇ總共拎左4張嘉許咭

後尾「天生我才」果個社工勁搞gag牙ˇˇ笑爆肚皮哇

〔不過有時d gag都幾爛下-v-〕

好ˇˇ講番果件“囧”事..

今日調位ˇˇ改左個坐法位置..

我地靠窗果邊3個3個坐ˇˇ我居然同阿Max個仔坐!!

我頂唔順佢牙ˇˇ跟住個位又嘔到死..

要挨成個學期ˇˇ殺左我把啦

賴玲,,我唔要你坐我後面唷ˇˇ我要你坐我隔離牙

算啦ˇˇ可能咁我會專心d上堂既

放學派電話ˇˇMissYuen居然第一個叫我..

係咪因為覺得我已經夠慘ˇˇ呢d黎作補償

今日賴玲去左逸東剪頭髮ˇˇ途中撞到kai誌-v-

後尾賴玲黎左我屋企..

點解d人咁鍾意黎我屋企既ˇˇ好玩咩?

今晚阿媽番ˇˇ我諗住叫阿媽寫信退出Choir

                  THE END`*

`刊登時間:2007-01-24 07:49 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2007 年 1 月 23 日  星期二    __*耐心等待您寶貴的CM``


 `° ‥終於考完試啦ˇˇ爽爽爽‥ }}..

唷呵ˇˇ今次真係考完試啦>v<

希望聽日派卷唔好令我失望啦

今日放左學我地成炸人去哂海堤玩..

好好玩哇ˇˇ個個玩到癲哂

〔有d想住海堤既感覺

玩果陣我整到隻娒指ˇˇ痛痛哇

之後1點幾同詩、嵐番workshop..

其實有d悶架ˇˇ不過為左Artˇ冇計啦

未開會之前ˇˇ我地去左Canteen..

超正ˇˇ我買兩串串燒剩係cost$5炸

〔阿Fion姐話清貨喎-v-〕

散會之後ˇˇ詩去左我屋企..

唔明ˇˇ我屋企都冇野好玩ˇ上黎做咩.3.?

不過算啦ˇˇ好過自己一個喺屋企呆

                  THE END`*

`刊登時間:2007-01-23 06:37 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2007 年 1 月 22 日  星期一    __*耐心等待您寶貴的CM``


 `° ‥花盡腦汁ˇˇ終於決定玩下Qooza‥ }}..

好耶ˇˇ今日算係考完試既..

聽日考中史ˇˇ溫鬼咩

今日放學ˇˇ同琛、佩、玲、嵐一齊..

後尾諗住行踩K路再搵詩同瑤ˇˇ

點知搞左一大輪ˇˇ打比詩又話佢地迷左路

之後又無啦啦cup左線ˇˇ果時勁亂..

本身我地聽到詩把聲ˇˇ後尾我同玲狂唉佢地又冇哂踪影(冇人認)..>﹏<||

d路又咁恐怖ˇˇ當時嚇死我同玲

〔幻想力太豐富喇-口-〕

本身今日係咁既::

嵐約左琛、佩、瑤ˇˇ我同詩單獨約會..(大家都係出MK)

搞左一大輪ˇˇ就喺逸東一齊搭城巴直去MK..

〔唔好意思ˇˇ真係大輪到唔想打

之後琛、佩、瑤就拋低左嵐ˇˇ變左嵐就唯有跟我同詩..

我同詩既單獨約會就咁就冇左

咁咪算囉ˇˇ佢地又唔諗下我同詩就咁就走左ˋ口ˊ

之後我地3個都開開心心咁遊MK

第一先去新世紀影貼紙相..

都影得幾成功牙ˇˇ不過今鍋破哂費喇

聽日就真正叫做考完試>3<"

放左學之後我、詩、嵐要去果個workshopˇˇ應承左MissWong都冇辦法..

d Artist會教我地整d野喎ˇˇ要好好見識見識喇

而家考完試就可以大玩特玩喇ˇˇ不過最遺憾既係要番學+派卷

不過算啦ˇˇ我今次都已經盡左力ˇˇ阿媽實睇涼我既

                  THE END`*

`刊登時間:2007-01-22 08:59 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]