|
今朝趕唔切班37ˇˇ遲左5分鐘準備完..
搞到我呆等阿媽20分鐘先出得門口-3-
MorningAssembly..
MrHarley唱歌!?但係反而換得全場既歡呼聲
Eng堂..
MrHarley教我地唱佢今朝唱果首ˇˇ超無奈-o-||
佢叫我地一齊唱ˇˇ冇人so佢
Math堂..
我、嵐同琛成堂講果d野>_<
Lunch我同Chloe一齊..
一落到TuckShopˇˇ勁少人囉
咁要多謝鍾sir準時放我地lunch喇>v<
之後我地兩個就上HomeE室幫母后手整朱古力..
好香牙ˇˇ賺左2粒哇,,超正哇
今日好開心ˇˇ一齊整既朱古力係最美味架
IT堂..
賴玲玩我ˇˇ叫我:
「Yung,望下果度∼^^」
我望左去面牆話:「咩行事?」
我拎番轉先發現ˇˇ佢豆我部腦個Excel
果時笑kai左我地三個
***之後我要講今日最重要既料...***
上完IT堂要行落去果時..
死人誌用條象根彈我ˇˇ我緊係避啦∼!!
點知條象根勾到我隻耳環不得只ˇˇ死人誌仲要向佢方向車∼!!
車到我d耳肉都...><
我果陣已經叫佢停手架喇ˇˇ但係都唔知係咪聽唔到∼!!
真係要多謝Chloe哇ˇˇ係你救左我一命..
好在你發現呢一幕之後阻止佢><
果陣幫我解左條象根之後ˇˇ我成個人痛到不知覺咁爬左落地∼!!!<-係真架!!連死人誌逃走左都唔知!><
果陣好多人都圍住ˇˇ連班經過既路人高Form都諗下咩事..
我隻耳果陣重傷仲要紅哂∼!!
咁岩鍾sir由ITroom出左黎問咩事ˇˇ知道係死人誌做既好事之後即刻落去搵佢算帳..
後尾Chloe佢地陪我行番落去課室果時ˇˇ我勁想喊(已經眼濕濕><)...!
因為果陣既情況真係好得人驚ˇˇ連Chloe都差d嚇死..!
後尾番到去ˇˇ見到鍾sir罵個死人誌...
之後叫佢行過黎同我講sori+90度鞠躬..
講左好幾次,,
果陣又喊又笑ˇˇ唔知自己想點XD
但係而家勁有陰影ˇˇ一諗番起件事就毛管凍>O<
History堂已經眼濕濕想喊..
因為諗番個痛楚就驚死...!>_<
放學之後即刻衝去問琛借消毒耳水∼∼
滴唔痛ˇˇ但係轉痛∼∼!!!!
就連托隻耳環上黎都痛到嘔血!!!!!!
仲點敢轉!!!!!!?????
緊係遲d去Isabella搞啦ˇˇ安全d...++
*〔以上所說的每一句都係百分百真實!!〕*
之後本身得我、嵐同Lam留喺課室整board..
後來愈來愈多人黎幫手ˇˇ成12個人哇∼
愛死你地牙ˇˇfd子們>v<
個board好成功牙ˇˇ真係好感謝大家既努力
THE END`* |