`YO* This is ViViAn'z BL0G* =]
   XG` www.xanga.com/Vivi_yunG2

`BB* 出生證明

暱稱: yUNG*
性別: 女
國家: 香港

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

`BB* {}紀錄 

數字球♥
2007-12-06
2007-12-02
凍`痛*
最後1日


`FDz" CM


最近三個月尚無任何留言
 


`LveRz" BL0G


 
2007 年 2 月 9 日  星期五    __*耐心等待您寶貴的CM``


 `° ``痛到飛街牙ˇ打7你!,,* }}..

今朝趕唔切班37ˇˇ遲左5分鐘準備完..

搞到我呆等阿媽20分鐘先出得門口-3-

MorningAssembly..

MrHarley唱歌!?但係反而換得全場既歡呼聲

Eng堂..

MrHarley教我地唱佢今朝唱果首ˇˇ超無奈-o-||

佢叫我地一齊唱ˇˇ冇人so佢

Math堂..

我、嵐同琛成堂講果d野>_<

Lunch我同Chloe一齊..

一落到TuckShopˇˇ勁少人囉

咁要多謝鍾sir準時放我地lunch喇>v<

之後我地兩個就上HomeE室幫母后手整朱古力..

好香牙ˇˇ賺左2粒哇,,超正哇

 

今日好開心ˇˇ一齊整既朱古力係最美味架

IT堂..

賴玲玩我ˇˇ叫我:

「Yung,望下果度∼^^」

我望左去面牆話:「咩行事?」

我拎番轉先發現ˇˇ佢豆我部腦個Excel

果時笑kai左我地三個

***之後我要講今日最重要既料...***

上完IT堂要行落去果時..

死人誌用條象根彈我ˇˇ我緊係避啦∼!!

點知條象根勾到我隻耳環不得只ˇˇ死人誌仲要向佢方向車∼!!

車到我d耳肉都...><

我果陣已經叫佢停手架喇ˇˇ但係都唔知係咪聽唔到∼!!

真係要多謝Chloe哇ˇˇ係你救左我一命..

好在你發現呢一幕之後阻止佢><

果陣幫我解左條象根之後ˇˇ我成個人痛到不知覺咁爬左落地∼!!!<-係真架!!連死人誌逃走左都唔知!><

果陣好多人都圍住ˇˇ連班經過既路人高Form都諗下咩事..

我隻耳果陣重傷仲要紅哂∼!!

咁岩鍾sir由ITroom出左黎問咩事ˇˇ知道係死人誌做既好事之後即刻落去搵佢算帳..

後尾Chloe佢地陪我行番落去課室果時ˇˇ我勁想喊(已經眼濕濕><)...!

因為果陣既情況真係好得人驚ˇˇ連Chloe都差d嚇死..!

後尾番到去ˇˇ見到鍾sir罵個死人誌...

之後叫佢行過黎同我講sori+90度鞠躬..

講左好幾次,,

果陣又喊又笑ˇˇ唔知自己想點XD

但係而家勁有陰影ˇˇ一諗番起件事就毛管凍>O<

History堂已經眼濕濕想喊..

因為諗番個痛楚就驚死...!>_<

放學之後即刻衝去問琛借消毒耳水∼∼

滴唔痛ˇˇ但係轉痛∼∼!!!!

就連托隻耳環上黎都痛到嘔血!!!!!!

仲點敢轉!!!!!!?????

緊係遲d去Isabella搞啦ˇˇ安全d...++

*〔以上所說的每一句都係百分百真實!!〕* 

之後本身得我、嵐同Lam留喺課室整board..

後來愈來愈多人黎幫手ˇˇ成12個人哇∼

愛死你地牙ˇˇfd子們>v<

個board好成功牙ˇˇ真係好感謝大家既努力

                  THE END`*

`刊登時間:2007-02-09 09:58 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2007 年 2 月 8 日  星期四    __*耐心等待您寶貴的CM``


 `° ``算啦ˇ唔想因為咁而低毀我個blog,,* }}..

好啦ˇˇ今日要好好打個blog..

呢兩日朝早都趕得切同詩佢地搭37番學

今朝喺學校同嵐姐一齊趕Math功課

Lunch同賴玲衝左落去訂朱古力..

排到去搭7

lunch後中文堂老師未黎果陣同人打架..

係浩先生野先架

一開始浩先生搶我銀包挑釁我..

我地就無啦啦打起上黎..〔都唔算係打既

之後佢蚊我條辨ˇˇTonySiu又無啦啦插埋黎話:

「你做咩蚊佢條辨唔蚊埋另外一邊牙?至憎d人蚊一邊唔蚊一邊架喇∼」

點知蚊埋我另外一邊

當時我飛頭散髮仲繼續打..

後尾誌先生又無啦啦插手

喺我拎轉身果陣拍打我背脊ˇˇ超痛

後尾我還擊ˇˇ成隻手好大力撞左喺塊柱度O口o

隻手既娒指條關節內出血哇ˇˇ不過其實得個丁仔-v-

多得你地唔少

後尾個EricFung又無啦啦插口..= =+

你地想點啫ˇˇ一個一個咁插埋黎..

算係圍毆啦喎-v-?

夠薑就隻秋啦

頂你地唔順= =+

哈哈ˇˇ今日比我索取到浩先生個電話號碼喎..

唔該哂牙ˇˇ誌先生^^

不過唔係因為緊急要問候你個衣車ˇˇ我鬼得閒理你

散Art之後ˇˇ我地去左HE室度探望d朋友子..

d朱古力超香牙ˇˇ勁想食哇

母后話聽日會請我食哇ˇˇ多謝哂哇

放學搭37..

EJ無啦啦叫我,,之後話:

「Vivian,,he(x張) likes you∼」

緊係講笑啦

之後Kathy同Crystal坐黎後面發現..

我果個位既後面寫住:

‘JJ/VIVIAN’

哈哈ˇˇ唔知邊個咁無聊呢

番到屋企又同Chloe傾電話ˇˇ好hapi哇>v<

我喺Msn求左浩先生幾奈先求到佢聽日一定要帶部衣車

唉ˇˇ真係唔鍾意日日都係得自己一個喺屋企..><

媽咪到而家仲未番...

                  THE END`*

`刊登時間:2007-02-08 09:53 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2007 年 2 月 7 日  星期三    __*耐心等待您寶貴的CM``


 `° 2007-02-07 }}..

我發現...

一個人如果心情差到超越極限果時``

咩開心野都諗唔番...

我實在冇心情打日誌ˇˇ打唔落手...

我有今日ˇˇ都係多得果個人既存在..!

                  THE END`*

`刊登時間:2007-02-07 07:15 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2007 年 2 月 6 日  星期二    __*耐心等待您寶貴的CM``


 `° 2007-02-06 }}..

今日心情差差差差差差差差差差差差差差差差差差差差差差差差差差差差...

好想死ˇˇ冇心情打日誌哇!!!

睇下遲d補唔補打番啦...

                  THE END`*

`刊登時間:2007-02-06 09:56 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2007 年 2 月 5 日  星期一    __*耐心等待您寶貴的CM``


 `° ‥今日天氣真係好-v-‥ }}..

琴日我冇打Blogˇˇ真抱歉..

不過都冇咩野打ˇˇ黎黎去去都係果d`全日對住部電腦,,眼痛

琴晚訓覺至今朝發左個有生以來最惡既惡夢..

真係超恐怖ˇˇ我喺夢境裡感受到果種痛楚

我講真架ˇˇ不過唔可以講出黎,,詩話好唔吉利..囧

果個夢境好真ˇˇ唔起身我都分唔清係真定假..

發完呢個夢我先發現我要好好珍惜

好啦ˇˇ唔好講呢d喇,,講番喺學校既生活啦:)

Morning Assembly..

我真係頂唔順浩叔..= =+

狂打我個頭ˇˇ家下我個頭比你打架咩!?

我還擊仲要問我做咩還擊ˇˇ你話係咪吹漲牙= =?

Eng堂..

玩Bingo超好玩∼!

最尾份禮物比我拎左喎

IS堂..

所謂既默書+小測..

明明易到爆炸架嘛ˇˇ點知我居然錯左一條

Art堂..

好在我個草圖Miss話幾好啫ˇˇ幾驚唔收貨

放學搭38..

我一上車居然冇比錢就咁走左

後尾個司機叫住我先發現-v-+

到左地鐵站之後..

我同Chloe即刻衝去富東買整壁報既材料ˇˇSharon果班人就去左麥當勞..

我地後尾買完野之後途中撞到大家..

點知輪到佢地買野ˇˇ我地(我同賴玲)去麥當勞

我同賴玲去到麥當勞見到老鼠同Yuki就搭枱

嘻嘻ˇˇ原來麥旋風聰明豆都幾好味架播

之前都狂食曲奇味ˇˇ就係唔鍾意咖啡味-v-

番到屋企..

我超乖ˇˇ一番到去第一時間沖涼,,勁乖

之後喺MSN..

d人狂send個病毒(自動)..

搞到我部電腦差d中毒

果時勁想殺人-v-||

                  THE END`*

`刊登時間:2007-02-05 10:29 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]