|
琴日洗左張床單ˇˇ搞到我要訓地下..
個地下又凍ˇˇ好在有張被
不過都係訓唔好-v-
今朝9:48kai樺send左個message黎話去唔去睇Cgrade(浩叔佢地)個足球比賽(喺海堤果邊)..
我覺得應該幾好玩就打比Sharon問下佢得唔得
11點半開波ˇˇ我地就信速出門口..
一入到足球場我地有d驚驚XD
雖然唔係好多人ˇˇ不過有第間學校既人架嘛
根本上除左其他鍾意踢波既男仔睇之外ˇˇ都係得我地4個女仔(我、詩、Joyee同佢個fd)-v-
不過喺睇既過程真係笑死我地喇ˇˇd人狂搞gag
我發現我地學校d男仔都唔係好樣炸ˇˇ第間學校仲樣N倍
〔連d球技都屎過人-v-〕
原來佢地(我地果邊)對左4間學校都嬴哂
原本佢地咁勁架>v<
開波之後..
有一球ˇˇ個龍門空左浩叔咁都踢撞柱
但係果陣浩叔勁得意哇ˇˇ爬左喺個地度∼>( )
仲有幾幕浩叔既笑料XD:
1)向敵方舉手:比(個波)我牙∼( )
2)喺個界拋波果陣同隊友講:近d啦ˇˇ我唔夠力牙∼
你話係咪比佢吹漲牙
我地個個都笑到kai左XDDDDDDDDDDDD
仲有呢ˇˇ當誌哥(守龍門)接波果時( ),,
d人狂喺到串:呀誌終於掂到波喇
笑爆肚皮哇XDDDDDDDDDDDD
係喇ˇˇ後尾比詩估中左坐喺隔離果個係誌哥既老豆,,因為實在太似樣喇
結果最後3比1完場ˇˇ我地嬴左
我同Sharon完全冇後悔黎睇波,,因為實在太好玩啦
之後喺東薈城行左好奈ˇˇ先知原來我要學敲擊架=口=|||
即刻直衝去搭地鐵
點知遲左半粒鍾-v-
後尾去學畫畫ˇˇ我地狂講野,,笑到死左
個姐姐送左枝朱古力味珍寶珠我食ˇˇ真係超好味架
多謝哂哇>v<
唉ˇˇ我今日早、午餐都冇食,,有d唔舒服哇
係喇ˇˇ我聽日要去參加果個全港性既畫畫比賽〔講真我差唔多年年都有參加〕..
驚驚(驚畫唔切)ˇˇ有d唔想去既感覺
THE END`* |