`YO* This is ViViAn'z BL0G* =]
   XG` www.xanga.com/Vivi_yunG2

`BB* 出生證明

暱稱: yUNG*
性別: 女
國家: 香港

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

`BB* {}紀錄 

數字球♥
2007-12-06
2007-12-02
凍`痛*
最後1日


`FDz" CM


最近三個月尚無任何留言
 


`LveRz" BL0G


 
2007 年 1 月 29 日  星期一    __*耐心等待您寶貴的CM``


 `° ‥kai子ˇˇ傻豬-v-?‥ }}..

今朝已經做足準備功夫..

校服裡面加多左件ok厚既衫ˇˇ差d諗住着多件背心毛衣

〔誇唔誇左d-v-〕

今朝就好冬ˇˇ但係下晝都暖左

今朝我家姐為左幫我寫封退出信ˇˇ搞到佢遲到咁滯-v-+

好耶ˇˇ今日終於可以上Art堂喇

不過今堂都冇咩做ˇˇ浪費哂..

中文堂又調位ˇˇ隔離坐左Carmen同Melody..

佢地煩到嘔ˇˇ好在後面坐左個貢丸啫

點解今日咁興d人同我講「傻豬黎架∼」呢句既-v-?

Chloe話係誌先生講先架喎

放學果陣撞到kai樺佢地..

誌先生又無啦啦行埋黎突左句「傻豬黎架∼」

想死..= =+

到地鐵站果陣ˇˇ我同Sharon又去左東堤擦鞋

係喇講番ˇˇ今日Rachel幫我第左封信比MissChan..

後尾放學ˇˇMissChan叫左我、Chloe同Sharon..

問我地可唔可以比完賽先退出

〔其實係因為少左我同Chloe兩個S1衰哂

最後一句:

「傻豬黎架∼」

                  THE END`*

`刊登時間:2007-01-29 05:32 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2007 年 1 月 28 日  星期日    __*耐心等待您寶貴的CM``


 `° ‥唉ˇˇ真失敗-3-‥ }}..

今朝本身係要6:45起身出去比賽畫畫..

點知我竟然連閙鍾響都唔理ˇˇ照訓

咁話哂我琴晚2點先訓喎-3-

我9:45起身睇個電話..

5通未按來電ˇˇ分別3個人打黎問候我

呢排我鍾意左訓地下<∼kai爆

雖然個地好硬ˇˇ但係都幾正喎>v<

今日我全日都喺屋企對住部電腦..

唔明點解今日我msn咁大生意

之後媽咪喺美國用Skype打黎ˇˇ同我傾計..

佢話佢今日差d比人打劫

好在佢精ˇˇ後來果個人比警察祝左^^

哇媽咪ˇˇ我拜你為師哇

總之今日喺屋企過左好休閒既一日啦

今晚都要訓地下ˇˇ不過聽日唔洗

係啦ˇˇ聽日會錶去10°..

準備受死喇

                  THE END`*

`刊登時間:2007-01-28 10:11 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2007 年 1 月 27 日  星期六    __*耐心等待您寶貴的CM``


 `° ‥好幸福唷ˇˇ睇波的一天-v-‥ }}..

琴日洗左張床單ˇˇ搞到我要訓地下..

個地下又凍ˇˇ好在有張被

不過都係訓唔好-v-

今朝9:48kai樺send左個message黎話去唔去睇Cgrade(浩叔佢地)個足球比賽(喺海堤果邊)..

我覺得應該幾好玩就打比Sharon問下佢得唔得

11點半開波ˇˇ我地就信速出門口..

一入到足球場我地有d驚驚XD

雖然唔係好多人ˇˇ不過有第間學校既人架嘛

根本上除左其他鍾意踢波既男仔睇之外ˇˇ都係得我地4個女仔(我、詩、Joyee同佢個fd)-v-

不過喺睇既過程真係笑死我地喇ˇˇd人狂搞gag

我發現我地學校d男仔都唔係好樣炸ˇˇ第間學校仲樣N倍

〔連d球技都屎過人-v-〕

原來佢地(我地果邊)對左4間學校都嬴哂

原本佢地咁勁架>v<

開波之後..

有一球ˇˇ個龍門空左浩叔咁都踢撞柱

但係果陣浩叔勁得意哇ˇˇ爬左喺個地度∼>(

仲有幾幕浩叔既笑料XD:

1)向敵方舉手:比(個波)我牙∼(

2)喺個界拋波果陣同隊友講:近d啦ˇˇ我唔夠力牙∼

你話係咪比佢吹漲牙

我地個個都笑到kai左XDDDDDDDDDDDD

仲有呢ˇˇ當誌哥(守龍門)接波果時(),,

d人狂喺到串:呀誌終於掂到波喇

笑爆肚皮哇XDDDDDDDDDDDD

係喇ˇˇ後尾比詩估中左坐喺隔離果個係誌哥既老豆,,因為實在太似樣喇

結果最後3比1完場ˇˇ我地嬴左

我同Sharon完全冇後悔黎睇波,,因為實在太好玩啦

之後喺東薈城行左好奈ˇˇ先知原來我要學敲擊架=口=|||

即刻直衝去搭地鐵

點知遲左半粒鍾-v-

後尾去學畫畫ˇˇ我地狂講野,,笑到死左

個姐姐送左枝朱古力味珍寶珠我食ˇˇ真係超好味架

多謝哂哇>v<

唉ˇˇ我今日早、午餐都冇食,,有d唔舒服哇

係喇ˇˇ我聽日要去參加果個全港性既畫畫比賽〔講真我差唔多年年都有參加〕..

驚驚(驚畫唔切)ˇˇ有d唔想去既感覺

                  THE END`*

`刊登時間:2007-01-27 08:41 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2007 年 1 月 26 日  星期五    __*耐心等待您寶貴的CM``


 `° ‥點解今日派既卷都咁屎ˇ囧‥ }}..

媽咪出左差ˇˇ想7點起身都唔得..

今日終於都可以同番Sharon佢地搭37喇

好奈都冇同佢地一齊番學喇ˇˇ賴床關係

今朝後尾先發現我.冇.X.X.Xˇˇ係咪應該要多謝某個人呢-v-

唉ˇˇ今日又派卷..

中史已經算好喇ˇˇ不過中文就屎哂

〔身為中國人ˇˇ死左去好過= =+〕

今日lunch冇去Choirˇˇ反正我星期一都帝信架啦

放學ˇˇ我地又行採K路..

今次好大班人哇ˇˇ仲有d係第一次行

到左之後去左7-11..

詩、玲、瑜買JollyShandyˇˇ我同潼最乖

之後我、詩、瑜、潼去左玲個會所(東堤)..

好癲哇ˇˇ呵呵,,氣墊球我嬴左詩同玲哇

仲有個海盜船超正哇ˇˇ洗衣機-v-

180°、360°,,

我緊係冇玩360°啦ˇˇ會死架

玩左好奈ˇˇ勁爽>v<

會所門口有個擦鞋機ˇˇ我地狂喺到擦鞋,,勁令

出左海堤之後ˇˇ有個路人甲帶住隻松鼠狗..

佢個樣係幾得意ˇ不過勁惡ˇˇ咩人經過都廢人+跳黎跳去〔好似想殺人咁

我地走甲唔頭

番屋企果陣ˇˇ我緊係紮番辨啦,,不過勁亂

                  THE END`*

`刊登時間:2007-01-26 06:57 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2007 年 1 月 25 日  星期四    __*耐心等待您寶貴的CM``


 `° ‥派左卷ˇˇ都幾好成績‥ }}..

平時朝早都係同Sharon佢地搭37番學..

不過呢排唔知做咩ˇˇ未到7點絕對唔肯起身

結果都係媽咪車ˇˇ聽日要加油先得-v-

今日派左好多卷ˇˇ都幾好成績

媽咪一定好hapi架啫>v<

講番起ˇˇ媽咪今日出差,,2月頭先番

媽咪話佢今次差美國唔知邊忽冇去就環遊全世界ˇˇ超勁哇

今日終於都見識到d班相喇ˇˇ勁kai哇,,一定要買哇

 

再講番ˇˇ今日派左成10份卷-v-

除左EngComp衰左ˇˇ其他都好掂

不過最好唔好公開d成績出黎ˇˇ費時俾人話曬命

今日PE堂好Yeahˇˇ第一次着風褸上PE堂,,好型哇

                  THE END`*

`刊登時間:2007-01-25 05:55 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]