`YO* This is ViViAn'z BL0G* =]
   XG` www.xanga.com/Vivi_yunG2

`BB* 出生證明

暱稱: yUNG*
性別: 女
國家: 香港

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

`BB* {}紀錄 

數字球♥
2007-12-06
2007-12-02
凍`痛*
最後1日


`FDz" CM


最近三個月尚無任何留言
 


`LveRz" BL0G


 
2007 年 3 月 1 日  星期四    __*耐心等待您寶貴的CM``


 `° ``好累哇..囧,,* }}..

朝早番到學校ˇ同詩詩一齊溫ENG Dict..

到我問佢果時ˇ好d字都唔識點讀ˇ就是但拼d音出黎∼

點知又拼得難聽過人喎ˇ笑到我地2個kai左

今朝番課室果時ˇ居然有部白車洗左入黎..

唔知邊個受傷呢?

History堂..

YanYan問我借塊鏡ˇ點知整裂左

我個CHIP'n'DALE鏡鏡哇

ENG堂默書..

發現琛琛冇番ˇ個位空蕩蕩好唔慣

小息超恐怖...

朱成佢比1C班對門夾親手指ˇ聽人地講佢塊皮條條fing咁行出去...

個陣我同賴玲見到地下一滴滴鮮血沿住條路ˇ嚇到阿媽都唔認得

之後學校call白車..

一日間喺學校出現2架白車-o-||

唔通今日既日子唔吉利?

Math堂之後我同嵐姐咬左交ˇ不過既然而家都冇事就唔多講啦-v-+

Lunch練完Choir出到門口諗住等詩詩啦..

之後有班Form3既姐姐問我知唔知邊個胡耀敏ˇ之後咪望下佢仲係咪Music Room啦..

點知另外一個就問我叫咩名ˇ我咪答Vivian啦-v-

點知又插多左幾把口話:

A:「Vivian?你好靚女牙ˇ我真係講真架∼∼>.<」

B:「我覺得佢好得意牙∼∼」

C:「佢朝早阿媽車架ˇ好有錢牙∼∼」

D:「佢一定好有錢架啫∼∼」

無啦啦圍住我討論我做咩啫

Lunch之後番課室..

比Eric Fung同Oscar逼埋牆玩ˇ搞到我撞親個頭-.-

Eric Fung仲突左句話Oscar好似強姦我咁ˇ死變態

浩叔搶左我隻狗之後仲用黎裝假9

你個死變態∼!

中文堂完左都仲唔俾番我..

之後我都廢時睬佢ˇ照衝去廁所換PE衫-v-

點知之後收到風話浩叔帶左我隻狗入男廁

死變態死變態∼!!ˋ.ˊ

PE堂又跑山ˇ跑左1分鐘先黎落雨=.=

搞到我地淋雨ˇ不過其實都係毛毛雨啫

之後番到去玩跳繩ˇ好好玩哇

放學之後去奧數〔第一堂〕..

一去到野都未教就要test

超難明ˇ佢成堂講d野都好難明

5:30之後同詩詩同其他人衝去搭37..

點知嵐姐就打黎叫我地死上ART Room..

之後做到6:15先走..囧

                  THE END`*

`刊登時間:2007-03-01 10:29 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2007 年 2 月 28 日  星期三    __*耐心等待您寶貴的CM``


 `° ``心情好番d喇^^,,* }}..

今朝番課室上樓梯果陣..

喺我好專心望住個地行既時候ˇ前面又無啦啦停低-v-+

搞到我塊險撞到賴玲個書包ˇ之後忍唔住把聲發出d怪音XD"

果陣我同嵐姐狂喺度笑

History堂..

哇ˇ勁多同志一齊做ART果個八達通卡設計比賽

小息果陣大家都喺度趕ARTˇ後尾都係畫唔切-^-

好在Miss Wong比我地呢兩堂ART堂畫啫∼

Lunch去左Choir再去食野再去ARTˇ真忙

中文堂ˇMelody唔喺度我同Carmen都舒服好多

之後仲可以好專心溫IS XD"

IS Quiz...超簡單ˇ岩哂ˇYeah

放學都係留ARTˇ但係Lam同Heidi都有黎幫手>v<

今日好玩好多ˇ愛死你地哇>333<

離開學校之後雖然好浪費時間ˇ但係就好hapi

成超過6:30先番到屋企-v-||

呢排日日都勁多功課ˇ但係我都逼哂喺夜晚或朝早喺學校做

〔今日果d我到而家[22:20]都未開始做ˇ成4樣-口-〕

今日心情好左好多ˇhapi左好多>v<

〔連占卜結果都好左好多

FD子ˇ我愛你們>33333<"

夜晚21:30 MsWong(中文老師)打黎我屋企..

問我而家有冇努力咁做哂d功課比佢-v-||

好在係我按啫ˇ唔係實死冇生

                  THE END`*

`刊登時間:2007-02-28 10:19 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2007 年 2 月 27 日  星期二    __*耐心等待您寶貴的CM``


 `° ``今日睇d阿婆kai show-v-,,* }}..

今日終於可以同詩詩姐佢地一齊搭37番學喇

調左位ˇ坐唔慣-v-+

Lunch timeˇ詩詩姐回信比Marco..

其實Marco根本就好hurtˇ佢又喺度扮哂野咁

不過賴玲話佢有d眼濕濕喎--..

Hall Assembly睇d阿婆kai show..XD

第一個阿婆d English真係好‘掂’

第二個講到好似唸詩作對咁= =

其他果d就都好悶..

放左學又留ART..

唔知邊條XYZ用完熱溶膠唔熄制ˇ搞到我差d中毒

真係好險..

我真係開始有d憎某條XYZ∼!

如果我唔係因為我而家介緊粗ˇ我都廢時對你咁好脾氣

我勁想喊哇..!

可能係因為呢幾日唔開心既事累積埋一齊好辛苦啦..囧

                  THE END`*

`刊登時間:2007-02-27 10:42 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2007 年 2 月 26 日  星期一    __*耐心等待您寶貴的CM``


 `° ``今日終於見番d FD子>3<,,* }}..

今日終於顯露個7頭出黎-v-

個個都話之前個髮型好d

不過剪左都冇辦法=v=

今日唔知點解硬係覺得運氣極差

〔連占卜都咁講..囧〕

點解我咁諗呢?係因為..

1)Math我冇帶功課

2)IS WB差第4頁未做

3)今日要補做好多功課

4)文堂開始有d唔舒服既感覺

5)放學更加唔舒服但係又要留ART幫手

唉ˇ而家成堆功課喺我面前唔知點算好

∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼

今日中文堂超無奈囉

Ms要我地個個都講爸爸點錫媽媽或d仔女啦∼

之後Ms問到我果時...

我答左:「下..-口-」

點知本身嘈到不得了既班房無啦啦突然間靜哂一粒聲都冇

咁留心聽我分享做咩-v-

                  THE END`*

`刊登時間:2007-02-26 07:54 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2007 年 2 月 25 日  星期日    __*耐心等待您寶貴的CM``


 `° ``香港是我家>3<,,* }}..

我琴晚番到香港喇>3<

好掛住d FD子哇

琴晚喺台北個機場個櫃檯度撞到個畫畫同學@v@

本身佢經過同佢對望都唔肯定係咪認錯人ˇ後尾先同佢講左一陣野就走左

估唔到咁岩同佢搭埋同班機

到香港一落機即刻send message比詩詩姐ˇ冇計太掛住d FD子

唉ˇ4日冇打Qooza喇..

點解?係因為...

花蓮d旅館冇無線網路ˇ想打都冇得打

而家補打番ˇ因為好多回憶都好珍貴架ˇ非打不可

先講琴日先...

``24.2.07

上面都講左喺機場發生既事啦ˇ咁而家講去機場之前既事啦

朝早我地又去左髮型屋喇∼

〔係咁多∼ ↑好廢=v=〕

之後我地就衝去酒樓食野啦ˇ因為有人請客..

去到果邊ˇ成5張大枱都係自己人ˇ好熱鬧哇>v<

有個BB好得意牙ˇ又肥嘟嘟

毛毛〔一隻狗〕都黎左ˇ好得意哇但係有d惡=3=

原來我係有咁多表妹架喎ˇ我自己都唔知既

食完野ˇ我地衝去漫畫店殺漫畫>v<

我冇殺漫畫ˇ但係殺左d火影folderˇ勁靚哇

之後番屋企拎行李就去機埸lu.3.∼

``21.2.07

首先台灣就有個組織叫嚕啦啦ˇ成日有d活動既∼

我媽咪就係成員之一^^

今次佢地有個活動係9日踩單車∼

就由唔知邊度踩去花蓮再踩去台東再踩去唔知邊度.

都有好多人參與下架.3.

我地就插左2日入去ˇ就係喺花蓮踩去台東既2日

21號就係我地第一日插入去之日喇∼

呢兩日都要6點幾起身ˇ因為要好早跟住踩到下晝5點後@@

我阿姨就開車跟風ˇ阿麻、阿公、我、細表哥就全程坐喺架車度

大表哥就踩單車但係有時會入車休息下..

媽咪同家姐就輪流踩一部..

我家姐踩左個靈鍾頭要換我媽咪果陣ˇ一殺車即刻成個人就黎暈果隻..!

好在同我家姐一齊踩果個人即刻扶住我家姐∼!

之後阿姨同媽咪即刻衝左過去...

我家姐就攬住媽咪話佢咩都睇唔到+好暈想坐低..

果陣因為喺山路好難call到白車..

所以我阿姨就call左笫d人黎幫手..

好在嚕啦啦裡面有個有急救牌既成員ˇ即刻衝左過黎幫我家姐急救∼

阿麻都對住大自然喺度祈求@o@

果陣我家姐差d休克ˇ我喺架車度見到佢面青口脣白都差d嚇死ˇ差d冇左個家姐@@!

唔係誇張化ˇ係真架∼!聽都驚牙@@!!

後尾好在冇事炸ˇ之後仲傳到周圍都係ˇ其他人都知道哂仲問候下..

呢排都走黎走去ˇ所以日日都要換旅館..

一間比一間差ˇ超唔想留喺花蓮囉∼

花蓮一個M記都冇ˇ我地果陣幾恨有M記ˇ但係冇

``22.2.07

經過前一日發生既一宗意外ˇ屋企人都禁止我家姐繼續踩單車@-@..

我大表哥居然可以繼續踩ˇ超勁.3.

喺嚕啦啦有個成員仲勁...

佢係女的ˇ好瘦小但係體力就超掂∼!

佢呢9日日日全程都踩冇休息過ˇ仲要係踩得勁快果隻ˇ次次都係頭果幾個

其實其他人都唔差ˇ有d人可以一邊影相一邊踩@v@!!

22號呢日換左間旅館ˇ都唔知係咪花蓮同台東之差既關係

台東間旅館好之前果d百倍

我地去泡溫泉ˇ之後去旅館裡面間餐廳度食飯..

食完番去沖涼ˇ我、家姐、2個表哥就落去打電動>v<

打完機就去唱k..

去到個唱k房大家都o哂咀

個間唱k房係大家共用既ˇ全部都係老歌-3-

我地廢時浪費d卷ˇ就照入去..

d歌點得好奈-3-

我地總共點左3首歌..

第一首我大表哥獨唱ˇ嚇死人

第二首我地4個出哂去唱吶喊ˇ哇走哂音=v=

第三首ˇ流星雨..

不過果陣d人差唔多走哂ˇ我地自high反而唱得好好多

``23.2.07

番番花蓮ˇ午餐去左見識當地d特色美食..

都幾得意ˇ佢地係當場喺裡面個池塘捉d魚烤黎食@v@

果度d飯我地係第一次品嚐

後尾我地去左買魚糧黎餵魚ˇd魚多到...

d魚搶野食果陣仲唔小心咀對咀

超嘔心

個敊敊仲為我地介紹^^

我終於都見識到d食人魚ˇ但係佢地好少浮喺淺水@v@

臨走之前ˇ個捕魚手捕魚..

好多人圍觀+拍攝.3.

我都拍到唔少精彩既片段

超爆笑

23號既呢日我地就番台北..

本身有2架車ˇ點知另外一架車壞左-3-

變左我地架8人車要擠10個人ˇ不過好熱鬧

夜晚就開車番去..

喺山路果時勁黑ˇ冇任何街燈ˇ只可靠車燈@v@

喺呢d場合緊係講鬼故啦ˇ超好玩

我地仲玩搞笑謎語ˇ笑死左

番到屋企成1點幾2點lu

番左台灣ˇ令到我更加迷火影ˇ哇愛死火影哇>v<

今日篇日誌好多野哇ˇ打左好奈-v-

聽日番學lu∼

好掛住d FD子哇

                  THE END`*

`刊登時間:2007-02-25 01:02 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]