|
我琴晚番到香港喇>3<
好掛住d FD子哇
琴晚喺台北個機場個櫃檯度撞到個畫畫同學@v@
本身佢經過同佢對望都唔肯定係咪認錯人ˇ後尾先同佢講左一陣野就走左
估唔到咁岩同佢搭埋同班機
到香港一落機即刻send message比詩詩姐ˇ冇計太掛住d FD子
唉ˇ4日冇打Qooza喇..
點解?係因為...
花蓮d旅館冇無線網路ˇ想打都冇得打
而家補打番ˇ因為好多回憶都好珍貴架ˇ非打不可
先講琴日先...
``24.2.07
上面都講左喺機場發生既事啦ˇ咁而家講去機場之前既事啦
朝早我地又去左髮型屋喇∼
〔係咁多∼ ↑好廢=v=〕
之後我地就衝去酒樓食野啦ˇ因為有人請客..
去到果邊ˇ成5張大枱都係自己人ˇ好熱鬧哇>v<
有個BB好得意牙ˇ又肥嘟嘟
毛毛〔一隻狗〕都黎左ˇ好得意哇但係有d惡=3=
原來我係有咁多表妹架喎ˇ我自己都唔知既
食完野ˇ我地衝去漫畫店殺漫畫>v<
我冇殺漫畫ˇ但係殺左d火影folderˇ勁靚哇
之後番屋企拎行李就去機埸lu.3.∼
``21.2.07
首先台灣就有個組織叫嚕啦啦ˇ成日有d活動既∼
我媽咪就係成員之一^^
今次佢地有個活動係9日踩單車∼
就由唔知邊度踩去花蓮再踩去台東再踩去唔知邊度..
都有好多人參與下架.3.
我地就插左2日入去ˇ就係喺花蓮踩去台東既2日
21號就係我地第一日插入去之日喇∼
呢兩日都要6點幾起身ˇ因為要好早跟住踩到下晝5點後@@
我阿姨就開車跟風ˇ阿麻、阿公、我、細表哥就全程坐喺架車度
大表哥就踩單車但係有時會入車休息下..
媽咪同家姐就輪流踩一部..
我家姐踩左個靈鍾頭要換我媽咪果陣ˇ一殺車即刻成個人就黎暈果隻..!
好在同我家姐一齊踩果個人即刻扶住我家姐∼!
之後阿姨同媽咪即刻衝左過去...
我家姐就攬住媽咪話佢咩都睇唔到+好暈想坐低..
果陣因為喺山路好難call到白車..
所以我阿姨就call左笫d人黎幫手..
好在嚕啦啦裡面有個有急救牌既成員ˇ即刻衝左過黎幫我家姐急救∼
阿麻都對住大自然喺度祈求@o@
果陣我家姐差d休克ˇ我喺架車度見到佢面青口脣白都差d嚇死ˇ差d冇左個家姐@@!
唔係誇張化ˇ係真架∼!聽都驚牙@@!!
後尾好在冇事炸ˇ之後仲傳到周圍都係ˇ其他人都知道哂仲問候下..
呢排都走黎走去ˇ所以日日都要換旅館..
一間比一間差ˇ超唔想留喺花蓮囉∼
花蓮一個M記都冇ˇ我地果陣幾恨有M記ˇ但係冇
``22.2.07
經過前一日發生既一宗意外ˇ屋企人都禁止我家姐繼續踩單車@-@..
我大表哥居然可以繼續踩ˇ超勁.3.
喺嚕啦啦有個成員仲勁...
佢係女的ˇ好瘦小但係體力就超掂∼!
佢呢9日日日全程都踩冇休息過ˇ仲要係踩得勁快果隻ˇ次次都係頭果幾個
其實其他人都唔差ˇ有d人可以一邊影相一邊踩@v@!!
22號呢日換左間旅館ˇ都唔知係咪花蓮同台東之差既關係
台東間旅館好之前果d百倍
我地去泡溫泉ˇ之後去旅館裡面間餐廳度食飯..
食完番去沖涼ˇ我、家姐、2個表哥就落去打電動>v<
打完機就去唱k..
去到個唱k房大家都o哂咀
個間唱k房係大家共用既ˇ全部都係老歌-3-
我地廢時浪費d卷ˇ就照入去..
d歌點得好奈-3-
我地總共點左3首歌..
第一首我大表哥獨唱ˇ嚇死人
第二首我地4個出哂去唱吶喊ˇ哇走哂音=v=
第三首ˇ流星雨..
不過果陣d人差唔多走哂ˇ我地自high反而唱得好好多
``23.2.07
番番花蓮ˇ午餐去左見識當地d特色美食..
都幾得意ˇ佢地係當場喺裡面個池塘捉d魚烤黎食@v@
果度d飯我地係第一次品嚐
後尾我地去左買魚糧黎餵魚ˇd魚多到...
d魚搶野食果陣仲唔小心咀對咀
超嘔心
個敊敊仲為我地介紹^^
我終於都見識到d食人魚ˇ但係佢地好少浮喺淺水@v@
臨走之前ˇ個捕魚手捕魚..
好多人圍觀+拍攝.3.
我都拍到唔少精彩既片段
超爆笑
23號既呢日我地就番台北..
本身有2架車ˇ點知另外一架車壞左-3-
變左我地架8人車要擠10個人ˇ不過好熱鬧
夜晚就開車番去..
喺山路果時勁黑ˇ冇任何街燈ˇ只可靠車燈@v@
喺呢d場合緊係講鬼故啦ˇ超好玩
我地仲玩搞笑謎語ˇ笑死左
番到屋企成1點幾2點lu
番左台灣ˇ令到我更加迷火影ˇ哇愛死火影哇>v<
今日篇日誌好多野哇ˇ打左好奈-v-
聽日番學lu∼
好掛住d FD子哇
THE END`* |