|
今朝早餐媽咪又整維力炸醬麵ˇ搞到食到把口成陣炸醬麵味-v-+
狂飲野清口氣^^’
Morning Assembly..
又同嵐姐...
嘻嘻ˇ超危險
當MissYuen喺我隔離點緊我地名果陣ˇ嵐姐居然唔知仲繼續搞電話..@@!
咁用手冊拍佢又太明顯ˇ出聲就仲衰..
我就決定伸長隻手指用力掂嵐姐一下ˇ好在MissYuen冇察覺到
果時超爆笑囉XD"
History test..
冇溫書ˇ死硬
ART..
Nugent冇番悶左好多ˇ雖然都靜左好多
整整下ˇ浩叔無啦啦彈左過黎問我知唔知d水彩喺邊..
果時嚇死咁濟ˇ充滿白粉既一雙手
Lunch同平時一樣同嵐姐share飯盒..
當浩叔喺我地面前食塊雞扒果陣...
勁嘔心ˇ由佢口中雞扒d汁一滴一滴咁滴喺我地既飯盒度
連MissYuen都話你好嘔心哇∼∼
去睇社際足球ˇ波經時候::
Yellow對Red..
我緊係支持Yellow啦∼∼!
一開始Yellow落後架ˇ點知後尾反敗為勝ˇ連嬴2球∼!!!!
果陣我癲哂係咁狂尖叫ˇ連LokLok都同我癲埋一份
Yellow琴日都嬴左PurpleˇYellow好叻哇
聽日好似Blue對Redˇ我支持Blueˇ死都唔要Red嬴!!!
〔我係Yellow House的 〕
中文堂ˇ真係好想殺左個EricFung囉..
我番我個位拎番個筆袋啫ˇ關你Q事咩!?
喺度罵我ˇ個屎忽Wong都係牙ˇ盲不講理既賤喱!!
放學果陣我做左件爽事ˇ超爽
放學番到屋企媽咪又要逼我同家姐去佢FD度食飯..
10:30先番到屋企ˇ超躁..++!
唔多講luˇ夜喇ˇ早抖
白色情人節快樂!
THE END`* |