`YO* This is ViViAn'z BL0G* =]
   XG` www.xanga.com/Vivi_yunG2

`BB* 出生證明

暱稱: yUNG*
性別: 女
國家: 香港

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

`BB* {}紀錄 

數字球♥
2007-12-06
2007-12-02
凍`痛*
最後1日


`FDz" CM


最近三個月尚無任何留言
 


`LveRz" BL0G


 
2007 年 3 月 15 日  星期四    __*耐心等待您寶貴的CM``


 `° ``好累哇><,,* }}..

好累哇ˇ唔係好想打Qooza..

不過好想講既係::

今日既社際足球比賽居然比紅社羸左藍社

藍社真失敗..=v=+

聽日唔記得邊隊對邊隊ˇ不過冇Yellow我係唔會scream架

係喇ˇ琴日果篇日誌唔記得講::

豆豆ˇ多謝你送既狗狗ˇ我好鍾意

白色情人節禮物!?XD"

聽日同d FD子放學後去AIAˇ一定好hapi架啫

                  THE END`*

`刊登時間:2007-03-15 10:32 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2007 年 3 月 14 日  星期三    __*耐心等待您寶貴的CM``


 `° ``白色情人節快樂,,* }}..

今朝早餐媽咪又整維力炸醬麵ˇ搞到食到把口成陣炸醬麵味-v-+

狂飲野清口氣^^’

Morning Assembly..

又同嵐姐...

嘻嘻ˇ超危險

當MissYuen喺我隔離點緊我地名果陣ˇ嵐姐居然唔知仲繼續搞電話..@@!

咁用手冊拍佢又太明顯ˇ出聲就仲衰..

我就決定伸長隻手指用力掂嵐姐一下ˇ好在MissYuen冇察覺到

果時超爆笑囉XD"

History test..

冇溫書ˇ死硬

ART..

Nugent冇番悶左好多ˇ雖然都靜左好多

整整下ˇ浩叔無啦啦彈左過黎問我知唔知d水彩喺邊..

果時嚇死咁濟ˇ充滿白粉既一雙手

Lunch同平時一樣同嵐姐share飯盒..

當浩叔喺我地面前食塊雞扒果陣...

勁嘔心ˇ由佢口中雞扒d汁一滴一滴咁滴喺我地既飯盒度

連MissYuen都話你好嘔心哇∼∼

去睇社際足球ˇ波經時候::

Yellow對Red..

我緊係支持Yellow啦∼∼!

一開始Yellow落後架ˇ點知後尾反敗為勝ˇ連嬴2球∼!!!!

果陣我癲哂係咁狂尖叫ˇ連LokLok都同我癲埋一份

Yellow琴日都嬴左PurpleˇYellow好叻哇

聽日好似Blue對Redˇ我支持Blueˇ死都唔要Red嬴!!!

〔我係Yellow House的

 

中文堂ˇ真係好想殺左個EricFung囉..

我番我個位拎番個筆袋啫ˇ關你Q事咩!?

喺度罵我ˇ個屎忽Wong都係牙ˇ盲不講理既賤喱!!

放學果陣我做左件爽事ˇ超爽

放學番到屋企媽咪又要逼我同家姐去佢FD度食飯..

10:30先番到屋企ˇ超躁..++!

唔多講luˇ夜喇ˇ早抖

白色情人節快樂!

                  THE END`*

`刊登時間:2007-03-14 11:54 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2007 年 3 月 13 日  星期二    __*耐心等待您寶貴的CM``


 `° ``是愛傷害了彼此的自由,,* }}..

琴晚訓喺張床同豆豆、Sha駁3線傾電話ˇ好幸福哇

但係從豆豆既口中收到d料ˇ搞到我好煩惱

後尾豆豆cup左線ˇ我同Sha繼續傾..

之後媽咪突然入左黎我間房話:

「你做咩仲唔訓牙?」

我好坦白同佢講:「冇牙ˇ我同我個傾緊電話之嘛..」

媽:「下?你有冇搞錯牙?咁無聊都有既?」

我:「唔∼比我傾啦ˇ好朋友黎架∼」

媽:「咁你打算幾點訓?」

我:「起碼都11點先啦∼」

媽:「好啦ˇ如果我11點入黎你仲未訓我要奏人架喇」

之後就光明正大咁傾電話luˇ媽咪原來係咁好人架

同Sha傾下傾下好快就到11點lu-v-+

收線果陣都唔想收架

今朝番到學校ˇ我地狂討論AIA..

今個禮拜可能同d FD子去

2堂Music堂ˇ作哂反..XD"

閃電手啦拿Nugent-v-+

肥臘問我同嵐姐Lunch外賣訂咩野..

我話「干干河。」

佢唔明ˇKelvin牙高佬牙都唔明..

後尾先知係干牛河

小息同老鼠度過ˇYeah∼

Math又調位ˇ不過我、嵐姐、老鼠都係坐番原位^^

個testˇ唉...囧

HomeE2堂都係聽老師講野ˇ悶到牙

HomeE完左番課室ˇ又收到d料ˇ我應該點算好

Lunch又係同浩叔調位ˇ因為要同嵐姐share盒飯..

好在鍾sir放過我地啫

Lunch去hall練Choirˇ嵐姐終於肯加入番喇>v<

Hall Assembly Choir表演..

驚驚^^’

d燈光射落黎爆熱ˇ標哂汗

d表演人表演完之後ˇ悔改人士出場XD"

被老師逼喺台上讀悔改信

放學番ARTˇ超無聊..-v-+

之後搭37直搭番屋企果時ˇ同Sha傾左一陣d野..

勁煩惱囉

番到屋企打比賴玲問清楚d野ˇ已經好想死喇......

                  THE END`*

`刊登時間:2007-03-13 09:35 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2007 年 3 月 12 日  星期一    __*耐心等待您寶貴的CM``


 `° ``開心既一日.3.!?,,* }}..

今朝Sha上HomeE Set枱ˇ我繼續喺Canteen同嵐姐傾計..

我好擔心你牙嵐姐

自上個禮拜四開始既Reading Porid..

鍾sir都會去Form2果邊拉個學生上黎我地1A

Oscar、BCY、TonySiu就負責迎接XD"

嵐姐黎收電話.3.

ENG堂..

慈慈ˇ你好無聊哇.3.!

MATH test..

有d就好易ˇ有d就唔識答

小息ˇ點解次次都唔記得小息做過d咩既

IS堂ˇ終於上lab喇ˇ十年先上一次=3="

Lunchˇ同浩叔調位ˇ因為要同嵐姐食同一盒飯

浩叔同Carmen狂立我銀包囉

後尾食食下飯發現個銀包唔見左ˇ又係比人立= =+

嵐姐幫我報告比MissYuen知..

MissYuen問班上果d人果時..〔當時好靜〕

冇人認ˇCarmen就突左句ˇ同Oscar講:「咪喺你張枱度囉∼」

但係Oscar又冇做過喎ˇ後尾浩叔先醒起佢食Oscar盒飯果時唔記得拎番XD"

之後Oscar話:「咩你咁架ˇ嫁禍於人∼」

果陣簡直笑爆咀

後尾去睇社際足球比賽..

個個都支持Purpleˇ得Yellow既人先支持Yellow-3-+

呵ˇ始終都你Yellow嬴

轉中文堂ˇEricFung同浩叔又挑釁我ˇ你地2條XX仔牙!

放左學去hall留Choirˇ個on居仔都喺度ˇ笑爆咀仔囉

散band之後我、Sha、賴玲一齊行..

行捷徑行到一半ˇ一見到37ˇ我地就成條kai子咁跑番番去搭

多謝我拖延時間啦

都話我d預感冇錯架啦

上到車見到牙誌ˇ驚kai左XD"

就到站果陣明明係要問關於牙浩d野...

點知Sha同賴玲居然成機問牙誌...-//-

落左車我同Sha屈姬賴玲請我地食雪糕

麥旋風哇!!

                  THE END`*

`刊登時間:2007-03-12 08:17 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2007 年 3 月 11 日  星期日    __*耐心等待您寶貴的CM``


 `° ``順便補打琴日.3.",,* }}..

今朝訓到11點幾先起身..

前日琴日都冇打Qoozaˇ錯過哂d笑料回憶>^<’

不過而家係咁以講番啦

琴日學畫畫ˇ簡直笑爆肚皮

畫完自己畫之後老師要我地畫人像畫ˇ因為遲d會有個畫展要幫人畫黎籌款..

首先講我幅畫:

挨左N個月終於都就黎完成

後尾我地參考第d學生畫既人像畫果時ˇ笑到肚都痛

我地間房愈黎愈多人ˇ最後有成9個人^^

我畫我對面果個男仔..

完成品遲下先post相^^

坐喺我隔離果兩個細路仔都唔知佢地係咪kai kai地-v-+

其他人都覺得佢地成個kai子咁

呢堂我笑到臉都紅哂

好ˇ講番今日..

今日全日呆喺屋企ˇ都有乖乖做功課架

就喺7點幾果時同豆豆(YAN)傾電話..

都傾左好奈下架ˇ好開心ˇ我地成日都狂笑到kai左

後尾傾到8點半到ˇ豆豆就提議打埋比SHA一齊傾..

一打比佢ˇ佢就話要沖涼ˇ咁我地就提議一齊沖涼

後尾搞一大輪野先肯收線XD"

沖先涼大家就一齊打Qooza〔而家呢一刻〕∼

一陣就係傾電話+訓覺之時喇

因為諗住訓喺張床到傾電話ˇ其實日日我同SHA都係咁傾電話架

                  THE END`*

`刊登時間:2007-03-11 09:35 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]