|
今朝9:30我、詩姐同嵐姐又要番學校幫ART..
我地後尾接左架的士..
個的士佬都唔知係咪路
開到個播放機鬼咁屎大聲ˇ我地講野佢又不停咁「下?下?」..
都唔知佢「下」左幾多次ˇ熄左個播放機仲繼續狂「下」= =+
佢唔識路ˇ又「下」左N次咁多ˇ之後我地好大聲咁同佢講:我地帶路∼!!
後尾我地三個都有同感ˇ就係:
『佢撞聾!?』
後尾我頂唔順ˇ好大聲咁同佢講:
「之後直行!一路直行!!」
詩姐同嵐姐話從來未聽過我咁大聲講野
番到學校ˇ我地未披風褸..
輝『叔』又反我地叫我地着左風褸先唔係就唔比我地入XD”
我地狂幫佢改名ˇ輝『叔』、輝『伯』
入左去之後ˇd風大到就黎吹走我地三個
不出所料ˇ次次都係我地第一批人番到去-v-
之後我地去Office叫人開ART roomˇ有得搭liftˇYeah
開左門之後ˇ我地就不停做野不停做野ˇ後尾就愈黎愈人番左黎..
我頂唔順杜乜Q牙ˇ但係佢又勁搞gag喎
之後做到去2點幾果陣ˇ我地同Miss Wong講話我地要走...
因為我地約左3點睇戲ˇ係ENG功課黎的..
點知Miss Wong又話我地呢樣未做果樣未做ˇ係都要浪費我地d時間
離開左學校之後ˇ我地就一邊行一邊狂訴苦
我地喺東薈城睇戲ˇ睇Night At The Museum[翻生株羅館]..
超好好睇+好好笑ˇ套戲笑死我地喇
個牛仔好靚仔牙ˇ我地都有同感>v<
睇完之後就番屋企luˇ今日好hapi哇
番到屋企ˇ開電腦之後就努力清功課..@@’
聽日就起程往台北ˇ祝我一路順風啦
〔係喇ˇ咁岩賴玲都係聽日飛去台北哇@v@..〕
THE END`* |