`YO* This is ViViAn'z BL0G* =]
   XG` www.xanga.com/Vivi_yunG2

`BB* 出生證明

暱稱: yUNG*
性別: 女
國家: 香港

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

`BB* {}紀錄 

數字球♥
2007-12-06
2007-12-02
凍`痛*
最後1日


`FDz" CM


最近三個月尚無任何留言
 


`LveRz" BL0G


 
2007 年 2 月 20 日  星期二    __*耐心等待您寶貴的CM``


 `° ``我現在人在台灣花蓮ˇ頂唔順= =,,* }}..

今朝由台北出發去花蓮..

成6點起身><’

要呆坐喺架車8個鍾頭ˇ悶都悶死

有PSP喺身但係又唔比玩ˇ搞到呢8個鍾大部分時間都係訓覺

阿麻超多法寶ˇ沿路一直拎d小食出黎比我地食@v@..

搞到我午餐都側唔落咁濟

8個鍾後我地番左旅館就去行夜市ˇ食晚餐..

我頂唔順花蓮呢度= =+...

成個夜市d鋪頭賣既野全部都一樣既!!

四神湯、餛飩麵/湯、豬血湯、貢丸湯、肉絲麵、魯肉飯等等ˇ成條街間間鋪都有@@!!

後尾我家姐就是但簡左間黎食..

點知間野難食到嘔ˇ個個中哂計@@!!

但係我大表哥就聰明喇ˇ佢去左買堆街頭小食〔台灣特產〕黎食ˇ之後帶黎比我地醫肚^^’

救左我地一命

想番台北哇!

                  THE END`*

`刊登時間:2007-02-20 09:32 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2007 年 2 月 19 日  星期一    __*耐心等待您寶貴的CM``


 `° ``聽日出發往花蓮,,* }}..

真係唔好意思ˇ琴日冇打日誌

琴晚好好彩d蚊冇黎嘈我ˇ終於可以舒舒服服咁訓番一覺

今朝我11:45第3個起身..

第1第2個係阿麻阿公ˇ但係佢地出左門口^^’

我起左身第1件事:

刷牙洗瞼ˇ之後就直衝去玩PSP

出去食完中餐就番屋企全日打機>v<

火影真係超好玩哇

今日沖涼洗頭果陣發現d頭髮真係削薄左好多@v@!

查洗髮乳果時d頭髮滑到阿媽都唔認得

聽日一朝早就要出發去花蓮喇ˇ玩3日先番台北>v<

之後d節目就精彩喇

                  THE END`*

`刊登時間:2007-02-19 08:51 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2007 年 2 月 17 日  星期六    __*耐心等待您寶貴的CM``


 `° ``壓歲錢XD,,* }}..

琴晚我真係比d蛟激死

間房都唔知咩事ˇ次次黎親台北訓呢間房都一定會有班蚊..

第d房或客廳都冇事既

琴日就係同媽咪訓呢間房ˇd蚊就剩係咬我唔咬我媽咪>x<

之後開燈ˇ成4隻蚊喺個牆度@@!

我媽就起身幫我殺蚊啦ˇ隨手拎左本漫畫書..

果本漫畫書係我表哥既ˇ仲要係火影最新出果集

第一隻上釣既蚊ˇ佢好恨...

吸左我好多血ˇ所以一拍落去d血多到阿媽都唔認得

殺完4隻之後就繼續訓啦..

〔果陣4點幾〕

點知又黎多隻..!

頭先果幾隻就咬我腳ˇ而家就咬手同瞼∼!!

後尾頂唔順ˇ衝左去廁所洗瞼+查藥..

〔果陣5點幾〕

之後我仲番去訓咩ˇ但係琴晚2點先訓ˇ6點就起身ˇ冇精神架嘛

就去左客廳度訓..

雖然冇床咁軟ˇ但係就舒服好多

訓到10點幾先比阿媽叫醒^^

今日下晝我地出左去..

買左部PSP喺之後果幾日去台灣第d地方坐車時玩

火影超好玩哇>v<!

今晚發左壓歲錢..^^

之後我地開枱ˇ唔係打麻雀ˇ而喺玩台灣新年既傳統賭博遊戲>v<

不過喺台灣新年玩係唔會犯法架ˇ而且仲係同親人打

我嬴左NT$300哇ˇ好幸福哇

之後果幾日陸續有黎

唔打喇ˇ去打機XDDD

                  THE END`*

`刊登時間:2007-02-18 12:14 AM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2007 年 2 月 16 日  星期五    __*耐心等待您寶貴的CM``


 `° ``人在台北--修左頭髮=],,* }}..

今朝出門口落到去call左的士ˇ家姐問我有冇帶身分證..

點知我真係唔記得左帶∼!

我就即刻衝番上去攞啦..

點知又搵唔到ˇ後尾媽咪拎左我舊果本印有居留權既護照頂住當

番到台北ˇ食完晚餐就去髮型屋度剪頭髮..

我剪短左我前面炸陰ˇ之後重電過卷髮..

嘻ˇ好滿意個新發型

2點喇ˇ夜喇媽咪吹ˇ88∼

                  THE END`*

`刊登時間:2007-02-17 01:55 AM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2007 年 2 月 15 日  星期四    __*耐心等待您寶貴的CM``


 `° ``睇戲的一天ˇ聽日就飛去台北喇>v<,,* }}..

今朝9:30我、詩姐同嵐姐又要番學校幫ART..

我地後尾接左架的士..

個的士佬都唔知係咪路

開到個播放機鬼咁屎大聲ˇ我地講野佢又不停咁「下?下?」..

都唔知佢「下」左幾多次ˇ熄左個播放機仲繼續狂「下」= =+

佢唔識路ˇ又「下」左N次咁多ˇ之後我地好大聲咁同佢講:我地帶路∼!!

後尾我地三個都有同感ˇ就係:

『佢撞聾!?』

後尾我頂唔順ˇ好大聲咁同佢講:

「之後直行!一路直行!!」

詩姐同嵐姐話從來未聽過我咁大聲講野

番到學校ˇ我地未披風褸..

輝『叔』又反我地叫我地着左風褸先唔係就唔比我地入XD”

我地狂幫佢改名ˇ輝『叔』、輝『伯』

入左去之後ˇd風大到就黎吹走我地三個

不出所料ˇ次次都係我地第一批人番到去-v-

之後我地去Office叫人開ART roomˇ有得搭liftˇYeah

開左門之後ˇ我地就不停做野不停做野ˇ後尾就愈黎愈人番左黎..

我頂唔順杜乜Q牙ˇ但係佢又勁搞gag喎

之後做到去2點幾果陣ˇ我地同Miss Wong講話我地要走...

因為我地約左3點睇戲ˇ係ENG功課黎的..

點知Miss Wong又話我地呢樣未做果樣未做ˇ係都要浪費我地d時間

離開左學校之後ˇ我地就一邊行一邊狂訴苦

我地喺東薈城睇戲ˇ睇Night At The Museum[翻生株羅館]..

超好好睇+好好笑ˇ套戲笑死我地喇

個牛仔好靚仔牙ˇ我地都有同感>v<

睇完之後就番屋企luˇ今日好hapi哇

番到屋企ˇ開電腦之後就努力清功課..@@’

聽日就起程往台北ˇ祝我一路順風啦

〔係喇ˇ咁岩賴玲都係聽日飛去台北哇@v@..〕

                  THE END`*

`刊登時間:2007-02-15 08:14 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]