`BB* 出生證明。
|
|
暱稱: yUNG* 性別: 女 國家: 香港
| |
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
`BB* {♥}情紀錄。 |
|
| |
|
2007 年 6 月 4 日 星期一 __*耐心等待您寶貴的CM`` |
`° 吾hapi!? }}..  |
|
今日ReadingPeriod論到我present`
緊張緊張>x<
present完冇幾奈就比牙誌叫左出去話咩Ms周搵我`
出到去見到SHA,, 吾知咩事=V=+
牙誌就帶左我地落StaffRoom..
原來係星期五MARCO屋企吾見左$100`
我、SHA、誌、浩、EricFung、Thomson、YAN、慈果日去左MARCO屋企玩..
Ms周要我地寫{{STATEMENT}}`
就咁就HEA左2堂ENG>V<
我都係人生第1次寫STATEMENT炸` 同埋未試過上堂時間對住SHA架>3<”
讀STATEMENT時笑到kai`XDDD::
{{""YWT跳彈床,, 後來和SHA、MARCO、誌在主人房裡看灰姑娘""}}
*[我地係睇新灰姑娘]* `*V*
LUNCH又要再見Ms周,, DOE*
早知就吾去MARCO屋企牙`搞咁多野ˋˊ!
頂牙* 牙誌狂串平胸牙`丅^丅
話咩咩要BON氣` 你老Xˋˊ!
哇∼ 牙誌,,算你有口齒請我同SHA食杯麵>V<
放學`
頂牙* 牙誌搶我既保心安膏-3-”
後尾全程同SHA單獨一齊>V<
一邊行去逸東一邊傾心事,, 個心都舒服哂哇>//<
多謝SHA你陪我去TASTE買Home.E d野哇!!
愛你唷`___"BABY LOVER>3<’’’’’
THE END`* |
`刊登時間:2007-06-04 08:59 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

2007 年 5 月 31 日 星期四 __*耐心等待您寶貴的CM`` |
`° 愈黎愈愛你哇`>3< }}..  |
|
今日HIST test`
唉,, 琴日咁早番到屋企始終都係冇點溫過書`囧
今日份卷都係亂咁撞架炸^^”
YAN`點解我最需要你既時候你偏偏吾坐我隔離喎`丅^丅
你需要我時先坐過黎` 頂牙=3=”
哇,, YAN你撿到啦`我數學test攞到幾掂既分牙∼∼@v@+〔廢時哂命喇喺度>口<”〕
LUNCH`各位1A班既人都知發生左d咩事啦..*
YAN`見到你咁我好心痛哇>//<”
MissYuen又真係激得濟既ˋ_ˊ+
Hillary`撐你對MissYuen提出既問題哇>v<
PE堂`跑9分鐘
哂到牙媽都吾認得@@”
跑完之後塊臉紅當當囉`
OSCAR同牙誌仲話好似飲碎酒咁-//-
趙浩誌`頂頂頂`
如果你搞到我同人連FD都做吾到,, 我實殺左你架!ˋ田ˊ+
放學坐左喺學校維園溫書〔其實係發呆〕`坐到5點*
頂頂頂`如果吾係學校得1個小食部,,我先廢鬼時幫襯佢牙!ˋ田ˊ+
串到你牙!信吾信投訴你牙!?
而家FION姐都跟左你條P街串左牙`你成何體統牙!!!???
後尾同Sha一邊行去逸東`一邊傾計
咁傾計係好舒服架>v< 〔有風既關係-v-?〕
後尾喺37喺張登度留左名XD
兜番去學校時後尾MissYuen上左車`之後望住我..*
即刻諗辦法吾好被發現@@”
經過一場風波*同Sha kai左呢一刻後````
發現我坐住左岩岩寫完既名!!!XDDDDD
就咁又kai笑左一場>v<”
後尾過左碼頭站就得番我同Sha同Ka炸`
咁都好錄video`XDDD
N年冇打QOOZA喇^^”
賴玲要脅我既`話1個月吾打QOOZA果d吾會再睇架喇=3=”
THE END`* |
`刊登時間:2007-05-31 07:51 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

2007 年 5 月 24 日 星期四 __*耐心等待您寶貴的CM`` |
`° 愛上假期>3< }}..  |
|
今日係5月24號`佛誕哇>v<
今日晨早樓樓就同SHA、MELO、EUN喺東薈城間UA度睇加勒比海盜3`
好睇哇,, 值得去睇喔
之後去左溜冰` 牙誌加入*
SHA有陰影吾溜得
牙誌P左次街哇,, 比我地3個嘲笑
後尾去左點歌`
同EUN喺度串牙誌
溜完冰喺又一城行左陣冇野做就番屋企lu∼
今日係個hapi day`
而且經過今日發現牙誌ON9架>v<!
THE END`* |
`刊登時間:2007-05-24 10:50 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

2007 年 5 月 21 日 星期一 __*耐心等待您寶貴的CM`` |
`° 成個禮拜冇打QZ`囧 }}..  |
|
﹏*前.回.提.要=]` ←(-v-?)
星期五放學之後同SHA+LAM留喺學校度作文`
〔*KUROMI陪我地`〕
作到差吾多5點3果陣天色就突然暗左好多**
因為天文台話會落雨,, 我地就快d閃人啦..*
點知又真係開始落雨喇噃@@”
我地4個都冇遮咪唯有淋住雨衝出去搭車囉>3<”
本身都吾係好大雨,, 我咪諗住37直搭囉..
點知過左地鐵站之後先黎落大雨,, 但係又逼不得二要落車喎*
〔注.我果個站行番屋企要衝馬路過去對面先有得遮`〕
大雨到頂吾順`
我落左車之後喺個站度企左一陣,, 就鼓起勇氣衝出去喇-v-/
換得黎既結果就係` 全.身.濕.哂-v-//
我番左屋企又吾即刻沖涼,, 隔左1個鍾先去沖..
就係咁.夜晚就發燒lu##”
星期六番學果陣已經頂吾順,, 就同媽咪講 媽咪就黎學校車我去睇中醫lu-//-/
星期六夜晚仲係發燒仲加埋狂咳>O<”
星期日朝早退左燒但仲係狂咳>OO<”
夜晚又再發燒>//</
星期一即係今日咳得好辛苦加上咳到想嘔,, 媽咪就比我請假喇^^
THE END`* |
`刊登時間:2007-05-21 02:26 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

2007 年 5 月 11 日 星期五 __*耐心等待您寶貴的CM`` |
`° 幅作品係我心肝寶貝黎架,, 你老尾!! }}..  |
|
往我調查左2日,, 終於都決定今日放學搵果個清潔牙嬸算帳〔講下啫^^’〕
等我詳細d講解下啦..
星期三我地有ART堂嘛,, 併石頭嘛...
我果陣幾有心機整∼∼
後尾落左堂之後為左幅作品利用左RE堂少少時間努力撿我個櫃筒..
咁我冇袋拎牙嘛,, 冇理由抱住幅貼滿沉重既石頭既畫紙番屋企掛??
咁重,, 一陣行行下張紙無啦啦穿左咪大鍋@0@||
明明星期三我離開課室果陣幅野仲喺個櫃筒度架嘛,,
點知星期四(=琴日)第1堂就發現吾見左!!
我緊係緊張到狂問人啦,, 搜班房啦等等...
調查左2日後尾CARMEN提醒左我果日放學TonySiu果d罸清左個地d積牙嘛..
後尾咪盡力向TonySiu索取d資料囉..
之後最後唯一既一線生機就係::
放學搵個清潔牙嬸啾過XDD”
到放學就好努力搵個清潔牙嬸啦..
搵到佢之後就問佢啦,, 點知佢話::
「下,, 拋左啦噃.. 果日有咩補習班牙嘛,, 幅畫喺地下比人踢散哂咪拋左囉∼」
頂佢個肺牙,, 星期三我地1A班又會有補習班既ˋˊ!
聽到佢呢句我簡直癲左牙,, 仲對個清潔牙嬸咆哮哇++!
超痛心+燥,, 呢2日我咁努力調查,, 點知得出黎既結果就...@#*%
今日好累又痛心,, 番到屋企即刻扒左喺張梳發度喊..
咁係牙嘛,,吾係話我軟弱,, 一幅作品係我心肝寶貝黎架!!
喊完之後就喺梳發度訓左好奈覺-w-+
後尾家姐叫我起身食晚餐,, 食完之後就有d吾舒服喇>0<||
THE END`* |
`刊登時間:2007-05-11 11:46 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

« | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | ... | 29 | » |