`YO* This is ViViAn'z BL0G* =]
   XG` www.xanga.com/Vivi_yunG2

`BB* 出生證明

暱稱: yUNG*
性別: 女
國家: 香港

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

`BB* {}紀錄 

數字球♥
2007-12-06
2007-12-02
凍`痛*
最後1日


`FDz" CM


最近三個月尚無任何留言
 


`LveRz" BL0G


 
2007 年 6 月 4 日  星期一    __*耐心等待您寶貴的CM``


 `° 吾hapi!? }}..

今日ReadingPeriod論到我present`

緊張緊張>x<

present完冇幾奈就比牙誌叫左出去話咩Ms周搵我`

出到去見到SHA,, 吾知咩事=V=+

牙誌就帶左我地落StaffRoom..

原來係星期五MARCO屋企吾見左$100`

我、SHA、誌、浩、EricFung、Thomson、YAN、慈果日去左MARCO屋企玩..

Ms周要我地寫{{STATEMENT}}`

就咁就HEA左2堂ENG>V<

我都係人生第1次寫STATEMENT炸` 同埋未試過上堂時間對住SHA架>3<”

STATEMENT時笑到kai`XDDD::

{{""YWT跳彈床,, 後來和SHA、MARCO、誌在主人房裡看灰姑娘""}}

*[我地係睇新灰姑娘]* `*V*

LUNCH又要再見Ms周,, DOE*

早知就吾去MARCO屋企牙`搞咁多野ˋˊ!

頂牙* 牙誌狂串平胸牙`丅^丅

話咩咩要BON氣` 你老Xˋˊ!

哇∼ 牙誌,,算你有口齒請我同SHA食杯麵>V<

放學`

頂牙* 牙誌搶我既保心安膏-3-”

後尾全程同SHA單獨一齊>V<

一邊行去逸東一邊傾心事,, 個心都舒服哂哇>//<

多謝SHA你陪我去TASTE買Home.E d野哇!!

愛你唷`___"BABY LOVER>3<’’’’’

                  THE END`*

`刊登時間:2007-06-04 08:59 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2007 年 5 月 31 日  星期四    __*耐心等待您寶貴的CM``


 `° 愈黎愈愛你哇`>3< }}..

今日HIST test`

唉,, 琴日咁早番到屋企始終都係冇點溫過書`囧

今日份卷都係亂咁撞架炸^^”

YAN`點解我最需要你既時候你偏偏吾坐我隔離喎`丅^丅

你需要我時先坐過黎` 頂牙=3=”

哇,, YAN你撿到啦`我數學test攞到幾掂既分牙∼∼@v@+〔廢時哂命喇喺度>口<”〕

LUNCH`各位1A班既人都知發生左d咩事啦..*

YAN`見到你咁我好心痛哇>//<”

MissYuen又真係激得濟既ˋ_ˊ+

Hillary`撐你對MissYuen提出既問題哇>v<

PE堂`跑9分鐘

哂到牙媽都吾認得@@”

跑完之後塊臉紅當當囉`

OSCAR同牙誌仲話好似飲碎酒咁-//-

趙浩誌`頂頂頂`

如果你搞到我同人連FD都做吾到,, 我實殺左你架!ˋ田ˊ+

放學坐左喺學校維園溫書〔其實係發呆〕`坐到5點*

頂頂頂`如果吾係學校得1個小食部,,我先廢鬼時幫襯佢牙!ˋ田ˊ+

串到你牙!信吾信投訴你牙!?

而家FION姐都跟左你條P街串左牙`你成何體統牙!!!???

後尾同Sha一邊行去逸東`一邊傾計

咁傾計係好舒服架>v< 〔有風既關係-v-?〕

後尾喺37喺張登度留左名XD

兜番去學校時後尾MissYuen上左車`之後望住我..*

即刻諗辦法吾好被發現@@”

經過一場風波*同Sha kai左呢一刻後````

發現我坐住左岩岩寫完既名!!!XDDDDD

就咁又kai笑左一場>v<”

後尾過左碼頭站就得番我同Sha同Ka炸`

咁都好錄video`XDDD

N年冇打QOOZA喇^^”

賴玲要脅我既`話1個月吾打QOOZA果d吾會再睇架喇=3=”

                  THE END`*

`刊登時間:2007-05-31 07:51 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2007 年 5 月 24 日  星期四    __*耐心等待您寶貴的CM``


 `° 愛上假期>3< }}..

今日係5月24號`佛誕哇>v<

今日晨早樓樓就同SHA、MELO、EUN喺東薈城間UA度睇加勒比海盜3`

好睇哇,, 值得去睇喔

之後去左溜冰` 牙誌加入*

SHA有陰影吾溜得

牙誌P左次街哇,, 比我地3個嘲笑

後尾去左點歌`

同EUN喺度串牙誌

溜完冰喺又一城行左陣冇野做就番屋企lu∼

今日係個hapi day`

而且經過今日發現牙誌ON9架>v<!

                  THE END`*

`刊登時間:2007-05-24 10:50 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2007 年 5 月 21 日  星期一    __*耐心等待您寶貴的CM``


 `° 成個禮拜冇打QZ`囧 }}..

﹏*前.回.提.要=]` ←(-v-?)

星期五放學之後同SHA+LAM留喺學校度作文`

〔*KUROMI陪我地`〕

作到差吾多5點3果陣天色就突然左好多**

因為天文台話會落雨,, 我地就快d閃人啦..*

點知又真係開始落雨喇噃@@”

我地4個都冇遮咪唯有淋住雨衝出去搭車囉>3<”

本身都吾係好大雨,, 我咪諗住37直搭囉..

點知過左地鐵站之後先黎落大雨,, 但係又逼不得二要落車喎*

〔注.我果個站行番屋企要衝馬路過去對面先有得遮`〕

大雨到頂吾順`

我落左車之後喺個站度企左一陣,, 就鼓起勇氣衝出去喇-v-/

換得黎既結果就係` 全.身.濕.哂-v-//

我番左屋企又吾即刻沖涼,, 隔左1個鍾先去沖..

就係咁.夜晚就發燒lu##”

星期六番學果陣已經頂吾順,, 就同媽咪講 媽咪就黎學校車我去睇中醫lu-//-/

星期六夜晚仲係發燒仲加埋狂咳>O<”

星期日朝早退左燒但仲係狂咳>OO<”

夜晚又再發燒>//</

星期一即係今日咳得好辛苦加上咳到想嘔,, 媽咪就比我請假喇^^

                  THE END`*

`刊登時間:2007-05-21 02:26 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2007 年 5 月 11 日  星期五    __*耐心等待您寶貴的CM``


 `° 幅作品係我心肝寶貝黎架,, 你老尾!! }}..

往我調查左2日,, 終於都決定今日放學搵果個清潔牙嬸算帳〔講下啫^^’〕

等我詳細d講解下啦..

星期三我地有ART堂嘛,, 併石頭嘛...

我果陣幾有心機整∼∼

後尾落左堂之後為左幅作品利用左RE堂少少時間努力撿我個櫃筒..

咁我冇袋拎牙嘛,, 冇理由抱住幅貼滿沉重既石頭既畫紙番屋企掛??

咁重,, 一陣行行下張紙無啦啦穿左咪大鍋@0@||

明明星期三我離開課室果陣幅野仲喺個櫃筒度架嘛,,

點知星期四(=琴日)第1堂就發現吾見左!!

我緊係緊張到狂問人啦,, 搜班房啦等等..

調查左2日後尾CARMEN提醒左我果日放學TonySiu果d罸清左個地d積牙嘛..

後尾咪盡力向TonySiu索取d資料囉..

之後最後唯一既一線生機就係::

放學搵個清潔牙嬸啾過XDD”

到放學就好努力搵個清潔牙嬸啦..

搵到佢之後就問佢啦,, 點知佢話::

「下,, 拋左啦噃.. 果日有咩補習班牙嘛,, 幅畫喺地下比人踢散哂咪拋左囉∼」

頂佢個肺牙,, 星期三我地1A班又會有補習班既ˋˊ!

聽到佢呢句我簡直癲左牙,, 仲對個清潔牙嬸咆哮哇++!

超痛心+燥,, 呢2日我咁努力調查,, 點知得出黎既結果就...@#*%

今日好累又痛心,, 番到屋企即刻扒左喺張梳發度..

咁係牙嘛,,吾係話我軟弱,, 一幅作品係我心肝寶貝黎架!!

喊完之後就喺梳發度訓左好奈覺-w-+

後尾家姐叫我起身食晚餐,, 食完之後就有d吾舒服喇>0<||

                  THE END`*

`刊登時間:2007-05-11 11:46 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]