`YO* This is ViViAn'z BL0G* =]
   XG` www.xanga.com/Vivi_yunG2

`BB* 出生證明

暱稱: yUNG*
性別: 女
國家: 香港

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

`BB* {}紀錄 

數字球♥
2007-12-06
2007-12-02
凍`痛*
最後1日


`FDz" CM


最近三個月尚無任何留言
 


`LveRz" BL0G


 
2007 年 10 月 27 日  星期六    __*耐心等待您寶貴的CM``


 `° 今天是星期六* }}..

今日搭地鐵去尖沙咀學野果陣 喺荔景轉車果陣撞到JACKY*

  佢發現我先,,,  好驚喜@口@

又係到問IQ問題=V="

     爛GaG*

見識到今年羽毛球TEAM既衫--”

  女仔果件吾知着上身會點呢...*3*?

           紅 ..'

     OSU" 我要加油>333<!

學完野同SHA喺尖沙咀行左一陣,,

  就去旺角行`

掃左好多相哇@v@

仲有POSTER*V*

   呵呵呵***

不知不覺就天黑了"

次次落親旺角都好攰,,,吾知點解.3.

  7點幾番到屋企.

 

                                        仲 有 1 4 日 哇

  

                   `   失  落  了. '     ‘

                  想 辦 法 令 自 己 { 笑 }'

                  THE END`*

`刊登時間:2007-10-28 12:15 AM  [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2007 年 10 月 25 日  星期四    __*耐心等待您寶貴的CM``


 `° *** }}..

                  今朝我用搭37既時間黎背聖經`

           背到哇**我背書既速度真快

RE堂 同SHA商量不如自願起身背,,,

      未商量好  第1個咁岩就中SHA` xD

我超勇,,已經抽完10個人我仲自願背`卡卡

               其實同SHA拉拉扯扯左好耐先肯舉手=V=

MUSIC堂``  EJ好低死   呵呵**

放學同SHA`賴玲`貢丸搵BENSON CHAN補數學"

         明左好多哇*V*

補課前我地喺CANTEEN坐左陣`

       咬手瓜***

輕易而舉咁贏左貢丸哇

   勁勁勁xDDDDDDD

補完課就閃LU"

 

 

                                                                      我都係人黎架 

                                                                 我都會吾開心

                                                                   可吾可以諗下我既感受

                                                                         屈住屈住好痛

                                                                       我會吾想做人"

                  THE END`*

`刊登時間:2007-10-25 08:13 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2007 年 10 月 23 日  星期二    __*耐心等待您寶貴的CM``


 `° Y0Y0Y0* }}..

              我...  一天比一天高*

 

       HALL ASSEMBLY``

     Y0** 型型型"

 

  吾好誤會,,, 我吾係中意佢`迷佢姐^^"  剩係今日都好

     今日放學超勁,,個個走去追星xDDD

    瘋狂**

                  THE END`*

`刊登時間:2007-10-23 08:52 PM  [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2007 年 10 月 19 日  星期五    __*耐心等待您寶貴的CM``


 `° 迪迪尼哈囉喂@v@ }}..

琴晚(19/10)同SHAr0n`KaThy`M!chelle`CrysTAL`CaRmen去迪迪尼"

   我地入到場個鬼屋要排150分鐘囉--”

               緊係吾排啦xD'

去左玩SPACE MOUNTAIN =D

        張相LOST鬼左囉\./

之後去左玩馳車"

       果3條飛輪海FANz好痴線=v=

不過比着如果禹哲都有喺迪迪尼留足跡,,我都會埋一份>///<"

玩馳車同CaRmen坐*V*

之後好似去左坐PoohPooh"

        排隊前果陣放緊煙花,,,好正>V<

坐完後喺間野狂戴d頭cool影相>w<

翁翁兔翁翁熊

之後去左玩咖啡杯,,睇米奇幻想曲"

米奇幻想曲凸01 知吾知係咩? ↓↓

清晰版:::

米奇幻想曲凸02 =D

 睇睇下米奇幻想曲機器故障囉\3/

      未睇到人地最想feel下果幕架嘛``

仲睇緊果時比我影到d野"

米奇幻想曲鬼 xD'

之後去左睇巡遊"

JACK   DALE

                        JACK好型哇**                                     CHIP'n'DALE好得意哇>3<

MICKEY01MICKEY02MICKEY03

                    個巡遊好正*V*

後尾玩多次SPACEMOUNTAIN"

              終於有相喇=v=+

SPACEMOUNTAIN P.S.::第一排果2個吾識的^^"

之後SHA`TAL`KA諗住去鬼屋"

我`米雪`Kai文去睇野"

  睇野果陣真係笑到我地扒街**

玉照xD::::

kai文01              kai文02

求左好耐 Kai文先肯戴多次比我地影><"            Kai文吾肯企定定比我地影=3="

跟住我都埋一份xDDD' ↓↓

kai子    獨照:::小丑翁

得到我同Kai文咁多玉照既米雪,,,點都要比我地影番幅先公平架嘛xDD

米雪 Y0*米雪雪>3<

之後SHA佢地話我地知鬼屋要排75分鐘,,,所以大家決定閃人LU"

               00:15番到屋企=w= 

 

                                                                    雖然迪迪尼吾恐怖,,,但係都玩都好攰`

                                                           如果今日仲去埋海洋公園既話,,實死硬*0*

                  THE END`*

`刊登時間:2007-10-20 10:10 PM  [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2007 年 10 月 12 日  星期五    __*耐心等待您寶貴的CM``


 `° 教師發展日*V* }}..

好耐冇打BL0G lu,,  而家打喇=W="

    今朝0n MSN,,,  賴玲叫我去打羽毛球""

 奇蹟地賴玲居然同我講:::

   {求下你黎啦,,,超想同你打}

            好幸福哇

 打波時發掘左d激勵人既說話xDDD"

激勵SHA的:::{等得你黎都蚊訓}  -因為狂開吾到波" -發掘by賴玲*

激勵我的:::{充滿了愛}{愛的力量}  -因為用緊CaRmen枝拍@3@

                            有作用呢*3*

打左1個半鍾波,,,  同EUN!CE&SHA去愉景灣托`

                        S0 BIG... @@"

               比着我實蕩失路=v="

           {{我就黎高過乳牛喇`呵呵

    喺乳牛屋企坐左陣,,  乳牛隻狗好慘哇T^T

後尾去左沙灘度蕩千秋,,,

          真係幾無聊下,,  但充滿了童年回憶*V*

後尾去左食LUNCH,,,

             呵呵  這世界是有免費午餐的xDDDD

後尾我地同乳牛分頭行事`

  佢上番屋企換衫放狗`  我地番地鐵站先"

點知我地到左地鐵站等乳牛,,  結果都係分頭行事= =+

 佢等T0nyS!u` 我地出左荃灣先"

我地去到荃灣行左陣街...

     5點幾乳牛果{堆}人到左機鋪門口,,,

  我地以為佢地要入去打機所以先=v=

                                           [原來佢地係去打邊爐]

     可惜始終都要走,, 因為被迫要番屋企食晚飯=3=

後尾又去左葵芳行..`

  行行下搞到8點9先番到屋企""

隻腳好攰唷*3*

 

                                                                                                我是什麼"'

                  THE END`*

`刊登時間:2007-10-12 10:39 PM  [ 訪客留言(15) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]