`BB* 出生證明。
|
|
暱稱: yUNG* 性別: 女 國家: 香港
| |
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
`BB* {♥}情紀錄。 |
|
| |
|
2007 年 10 月 27 日 星期六 __*耐心等待您寶貴的CM`` |
`° 今天是星期六* }}..  |
|
今日搭地鐵去尖沙咀學野果陣 喺荔景轉車果陣撞到JACKY*
佢發現我先,,, 好驚喜@口@
又係到問IQ問題=V="
爛GaG*
見識到今年羽毛球TEAM既衫--”
女仔果件吾知着上身會點呢...*3*?
紅 黑..'
OSU" 我要加油>333<!
學完野同SHA喺尖沙咀行左一陣,,
就去旺角行`
掃左好多相哇@v@
仲有POSTER*V*
呵呵呵***
不知不覺就天黑了"
次次落親旺角都好攰,,,吾知點解.3.
7點幾番到屋企.
仲 有 1 4 日 哇 ♥
` 失 落 了. ' ‘
想 辦 法 令 自 己 { 笑 }'
THE END`* |
`刊登時間:2007-10-28 12:15 AM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

2007 年 10 月 25 日 星期四 __*耐心等待您寶貴的CM`` |
`° *** }}..  |
|
今朝我用搭37既時間黎背聖經`
背到哇**我背書既速度真快
RE堂 同SHA商量不如自願起身背,,,
未商量好 第1個咁岩就中SHA` xD
我超勇,,已經抽完10個人我仲自願背`卡卡
其實同SHA拉拉扯扯左好耐先肯舉手=V=
MUSIC堂`` EJ好低死 呵呵**
放學同SHA`賴玲`貢丸搵BENSON CHAN補數學"
明左好多哇*V*
補課前我地喺CANTEEN坐左陣`
咬手瓜***
我輕易而舉咁贏左貢丸哇
勁勁勁xDDDDDDD
補完課就閃LU"
我都係人黎架
我都會吾開心
可吾可以諗下我既感受
屈住屈住好痛
我會吾想做人"
THE END`* |
`刊登時間:2007-10-25 08:13 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

2007 年 10 月 23 日 星期二 __*耐心等待您寶貴的CM`` |
`° Y0Y0Y0* }}..  |
|
我... 一天比一天高*
HALL ASSEMBLY``
Y0** 型型型"

吾好誤會,,, 我吾係中意佢`迷佢姐^^" 剩係今日都好
今日放學超勁,,個個走去追星xDDD
瘋狂**
THE END`* |
`刊登時間:2007-10-23 08:52 PM [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

2007 年 10 月 19 日 星期五 __*耐心等待您寶貴的CM`` |
`° 迪迪尼哈囉喂@v@ }}..  |
|
琴晚(19/10)同SHAr0n`KaThy`M!chelle`CrysTAL`CaRmen去迪迪尼"
我地入到場個鬼屋要排150分鐘囉--”
緊係吾排啦xD'
去左玩SPACE MOUNTAIN =D
張相LOST鬼左囉\./
之後去左玩馳車"
果3條飛輪海FANz好痴線=v=
不過比着如果禹哲都有喺迪迪尼留足跡,,我都會癲埋一份>///<"
玩馳車同CaRmen坐*V*
之後好似去左坐PoohPooh"
排隊前果陣放緊煙花,,,好正>V<
坐完後喺間野狂戴d頭cool影相>w<
 
之後去左玩咖啡杯,,睇米奇幻想曲"
知吾知係咩? ↓↓
清晰版:::
=D
睇睇下米奇幻想曲機器故障囉\3/
未睇到人地最想feel下果幕架嘛``
仲睇緊果時比我影到d野"
xD'
之後去左睇巡遊"

JACK好型哇** CHIP'n'DALE好得意哇>3<
  
個巡遊好正*V*
後尾玩多次SPACEMOUNTAIN"
終於有相喇=v=+
P.S.::第一排果2個吾識的^^"
之後SHA`TAL`KA諗住去鬼屋"
我`米雪`Kai文去睇野"
睇野果陣真係笑到我地扒街**
玉照xD::::

求左好耐 Kai文先肯戴多次比我地影><" Kai文吾肯企定定比我地影=3="
跟住我都癲埋一份xDDD' ↓↓
獨照:::
得到我同Kai文咁多玉照既米雪,,,點都要比我地影番幅先公平架嘛xDD
Y0*米雪雪>3<
之後SHA佢地話我地知鬼屋要排75分鐘,,,所以大家決定閃人LU"
00:15番到屋企=w=
雖然迪迪尼吾恐怖,,,但係都玩都好攰`
如果今日仲去埋海洋公園既話,,實死硬*0*
THE END`* |
`刊登時間:2007-10-20 10:10 PM [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

2007 年 10 月 12 日 星期五 __*耐心等待您寶貴的CM`` |
`° 教師發展日*V* }}..  |
|
好耐冇打BL0G lu,, 而家打喇=W="
今朝0n MSN,,, 賴玲叫我去打羽毛球""
奇蹟地賴玲居然同我講:::
{求下你黎啦,,,超想同你打}
好幸福哇
打波時發掘左d激勵人既說話xDDD"
激勵SHA的:::{等得你黎都蚊訓} -因為狂開吾到波" -發掘by賴玲*
激勵我的:::{充滿了愛}{愛的力量} -因為用緊CaRmen枝拍@3@
有作用呢*3*
打左1個半鍾波,,, 同EUN!CE&SHA去愉景灣托`
S0 BIG... @@"
比着我實蕩失路=v="
{{我就黎高過乳牛喇`呵呵
喺乳牛屋企坐左陣,, 乳牛隻狗好慘哇T^T
後尾去左沙灘度蕩千秋,,,
真係幾無聊下,, 但充滿了童年回憶*V*
後尾去左食LUNCH,,,
呵呵 這世界是有免費午餐的xDDDD
後尾我地同乳牛分頭行事`
佢上番屋企換衫放狗` 我地番地鐵站先"
點知我地到左地鐵站等乳牛,, 結果都係分頭行事= =+
佢等T0nyS!u` 我地出左荃灣先"
我地去到荃灣行左陣街...
5點幾乳牛果{堆}人到左機鋪門口,,,
我地以為佢地要入去打機所以先閃=v=
[原來佢地係去打邊爐]
可惜始終都要走,, 因為被迫要番屋企食晚飯=3=
後尾又去左葵芳行..`
行行下搞到8點9先番到屋企""
隻腳好攰唷*3*
我是什麼"'
THE END`* |
`刊登時間:2007-10-12 10:39 PM [ 訪客留言(15) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

« | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | ... | 29 | » |