`YO* This is ViViAn'z BL0G* =]
   XG` www.xanga.com/Vivi_yunG2

`BB* 出生證明

暱稱: yUNG*
性別: 女
國家: 香港

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

`BB* {}紀錄 

數字球♥
2007-12-06
2007-12-02
凍`痛*
最後1日


`FDz" CM


最近三個月尚無任何留言
 


`LveRz" BL0G


 
2007 年 8 月 30 日  星期四    __*耐心等待您寶貴的CM``


 `° 華麗`YO* }}..

 

           玩到華麗喇,, 

           玩到華麗``

            開♥*!!!

                

                  THE END`*

`刊登時間:2007-08-30 07:32 PM  [ 訪客留言(8) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2007 年 8 月 30 日  星期四    __*耐心等待您寶貴的CM``


 `° 華麗* }}..

 

          應援團架架架*!!!

        差少少就玩到華麗架喇` \田/!!      

            差個{啲咁DIE DIE}...`

                玩到爆粗喇"

                  THE END`*

`刊登時間:2007-08-30 03:14 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2007 年 8 月 27 日  星期一    __*耐心等待您寶貴的CM``


 `° BYE*台灣 }}..

      我番左黎LU.." =]

  {比d耐性睇啦‘最後面好重要架*V*}

25.8.07*

  台灣d冇年齡限制,,  爽爽爽*

  d人玩跳舞機&拍子機{摩打腳&手}咁,,    神經質= =”

嚇親,,, 想錄VIDEO果陣部相機冇電`` @口@”

  

          26.8.07*

             慶祝阿公生日`

          邀請左接近40親人@@”

               食完飯分左兩批人,,,

          1)我,,家姐,,細表哥,,大表哥去機鋪

          2)其他去哂唱K,, {有d走左}

        去機鋪既途中,,, 

                見到楊丞琳既簽唱會,,  影左幅相番黎` xD

          

          縮細左幅圖睇吾清楚,,,  就可以睇到好清晰*V*

     打完機去搵唱K班人,,,  連續耳仔受重音傷害@@”

       佢地由3點幾唱到7點幾,, 你話癲吾癲= =+

           之後就去夜市食晚餐*

  

27.8.07*

    行街,,,  悶悶地"

 本身話好去探我最囍愛DODO{狗}架嘛`` T3T

  相機特地充埋電就係為左影番幅相架嘛...

 咁多年黎我都未影過隻狗,,, 佢15歲喇*!

     而家仲病埋....

   雖然媽咪叫我吾好去睇佢,, 見到佢好累既樣我會好傷心``

   但係我真係好想見到佢牙*!!

 

   夜晚準備出發去機場果陣,,,

 媽咪去房間睇下訓緊既家姐  {家姐成日都係度話佢好累好頭痛}*

   點知佢真係發燒燒到接近39度@@”

  食左退燒藥退左d燒*

 去到機場好麻煩,, 話要帶佢喺機場睇醫生開番張證明先入到境= =”

      喺飛機上果陣,, 睇左陣報紙..."

  下月中發售新版PSP*!!!   SH!T*

  機身比舊款輕三分之一,, 比舊款薄19%

      仲比舊款推出果陣平@@”

        暫定價錢:::$1360`

          舊款推出時:::$2000`

                                  對抗NDS*

      背哂,, 幾勁*V* {冇出貓架>3<}*

 

 

                            我要增高,,, 我認真架*

                  THE END`*

`刊登時間:2007-08-28 02:14 PM  [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2007 年 8 月 23 日  星期四    __*耐心等待您寶貴的CM``


 `° H!*台灣♥ }}..

     聽晚飛去台北`

   27號番.v.!

  呢排好,,

   希望聽日{一路順風},,{旅途愉快}.3.

今晚同聽日要努力{趕}功課@@”

                  THE END`*

`刊登時間:2007-08-23 08:25 PM  [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2007 年 8 月 23 日  星期四    __*耐心等待您寶貴的CM``


 `° /3\* }}..

 

 

    銀行扣左我成$500幾,, 吾開心/3\*

                  THE END`*

`刊登時間:2007-08-23 08:11 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]