`BB* 出生證明。
`FDz" CM。
`L♥veRz" BL0G。
羽毛球....
愈打愈覺得自己好廢` 囧*
THE END`*
放完暑假番黎 學校好似細左甘=v="
學校吾同哂喇∼
朝早,,小息,,LUNCH:::CANTEEN都塞滿哂人=3="
車站人又多左好多"
好恐怖*
上左2日堂,, 現時中文最好玩^^
Mr. Lee超爛GAG,, 我地笑足成堂哇xD
LUNCH`
0scaR,,Th0mS0n,,文學怡黎搭枱*
1個2個喺度搞GAG,, 笑到癲咁滯xDDD
:: 我地聽日就係F0rM2仔喇` >v<
”禹哲❤ >///< !!! 生日快樂哇"*
禹哲♥
我簡直被你的魅力給殺死了啦`
看到你都為你而瘋啊 >//<