|
家下其實係17號架喇ˇ但係補打番琴日去AIA之嘛^^’
琴日同Sha、Ka、Tal、老鼠5個去AIA玩ˇ都係第一次去炸>v<!
一入到AIAˇ我見到炸塔斯孟利亞公仔就癲哂喇
人地對塔斯孟利亞公仔公仔好有幸福既童年回憶架
所以就決定一定要嬴佢番去
好ˇ唔講住塔斯孟利亞公仔ˇ講番機動遊戲啦〔順住講〕+v+..
第1個::老鼠轉轉過山車...
同Sha、Ka一架車^^
果個轉到超kaiˇ但係好好玩哇
第2個::轉轉激流...
同Tal、老鼠一架車^^
救命ˇ冇安全帶ˇ撞到個pap好痛
我剩係濕左dˇTal就濕到...
第3個::青蛙跳...
剩係可以二人一架ˇ單丁會有工作人員陪同..
本身Sha想同我一架ˇ但係Ka又打死到唔肯犧牲= =
我地呆企左好奈ˇ第d人都攔好哂安全帶ˇ我地仲企喺度..
後尾咪算囉ˇ我黎犧牲luˇ一腳飛左上去坐..
後尾我唔係同工作人員坐ˇ係同一個姐姐坐
攔好安全帶之後ˇ我地就對望左1秒後say " Hi∼ "
後尾就傾起上黎ˇ原來佢Form6架喇ˇ係睇唔出架囉ˇ超後生播
玩果陣因為連續衝力關係fing黎fing去ˇ壓左小小落個姐姐度..
我大聲同佢講:「唔好意思哇><’」
佢話:「唔緊要啦ˇ你咁輕^^」
個姐姐好好人哇ˇ走果陣好唔捨得
講真ˇ玩完呢個遊戲後有d頭暈
第4個::吊腳過山車..
Tal唔玩ˇ佢見暈@@’
我同老鼠夾喺中間冇咁驚^^
總共有3次衝落去超快ˇ好驚但係超爽
第5個::飛天韆鞦..
我本身坐最裡面架ˇ個工作人員又叫我調位〔迫既關係吧〕..
果個位仲要喺最出既一個位
fing果陣fing到勁高ˇ我畏高架ˇ驚死我喇
本身玩果陣有閃光燈勁有feel架嘛ˇ當場即刻冇哂feel
〔Tal又冇玩= =〕
第6個::坐住喺架巨船度喺空中飛黎飛去果個..
果個雖然比其他遊戲慢左dˇ但係飛到好高ˇ都話我畏高架loˇ勁驚+暈牙
之後攤位時間..
首先之前我地就用左5個代幣換左個AIA既袋作紀念^^
其餘果20個用哂喺塔斯孟利亞身上ˇ但到最後都係一無所獲
後尾又去玩機動遊戲..
第7個::terminator〔瘋狂攪拌機〕..
第一次唔懋玩架ˇ第二次Sha、Ka玩完之後話勁好玩唔恐怖ˇ我同老鼠先去玩架><’
〔Tal始終都係唔玩><〕
點知果個睇上去好似fing到唔係好高咁ˇ但係真正去玩就好高喇
雖然真係幾好玩咁ˇ但係都好驚><’
我坐老鼠隔離ˇ玩果陣聽到佢d叫聲好搞笑
第8個::犘天倫..
上到去頂點果陣諗起d過山車衝落去果刻ˇ勁驚>__<’
再次強調::我畏高的=3="
第9個::再黎多次吊腳過山車..
好好玩哇
之後就黎11點果陣就走luˇ因為媽咪已經到左-v-
媽咪就車哂我地5個+家姐+阿姨番屋企lu=v=∼∼
琴晚喺因為夜所以冇開電腦打Qoozaˇ但係咁珍貴既回憶一定要記低架嘛
所以咪今日補打lu..
THE END`* |