`YO* This is ViViAn'z BL0G* =]
   XG` www.xanga.com/Vivi_yunG2

`BB* 出生證明

暱稱: yUNG*
性別: 女
國家: 香港

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

`BB* {}紀錄 

數字球♥
2007-12-06
2007-12-02
凍`痛*
最後1日


`FDz" CM


最近三個月尚無任何留言
 


`LveRz" BL0G


 
2007 年 3 月 21 日  星期三    __*耐心等待您寶貴的CM``


 `° ``Kakaka...,,* }}..

今朝我同Sha被逼扎馬尾ˇ琴日Choir比賽一定要扎ˇ跟住個個都話靚

點知本身搭緊車都冇咩事既ˇ點知Chloe上左車就掃哂興=3=+

番到學校果陣我同Sha散髮諗住衝去廁所扎ˇ但係又見到Mr.Sheflit..

喺度狂避佢ˇ超kai

其實都唔知避佢做咩ˇ反正我都扎緊ˇ佢都吹我唔漲架∼

後尾喺廁所扎緊果陣ˇ真係俾Chloe激親

又拉埋Sha走喎ˋˊ++

都係Ka、Tal、賴玲好人ˇ肯等我+唔收Chloe擺佈

Hist派卷..

26分ˇ合格+1分..

呵呵ˇ高過Chloe

〔係咪屈姬左dXD"〕

但係點解好似合格既改正改得多過d唔合格既

抄死人--||

Eng test..

好似都幾簡單下喎ˇ但係唔知派番黎既成績點呢-v-||

ARTˇ都幾好玩喎^^

緊係啦ˇ同2個搞gag人一組

Nugentˇ唔好成日立我d糖好喎

我家下食糖做人架ˇ要補允番d血糖

唔想再休克多次ˇ實在太恐怖喇-_-+

RE聽聽下書有d頭痛ˇ咪爬喺張枱訓陣囉..

無啦啦Miss Kwong又突左句::

「Vivianˇ你吾舒服牙?」

果陣即刻成班人望哂過黎ˇ我緊係話冇事啦

Lunchˇ食完野就上左去ART Room繼續整隻復活蛋..

Oscar、高佬、Lamlam、馬晴藍、Melody、Nugent、戴浩文、趙浩誌、Marco...仲有好多好多人都喺ART Room..

我、Oscar、高佬、Lamlam喺度狂傾火影d野ˇ傾到興高采烈

中文堂...

我盒朱古力哇ˇ俾賤浩搶完就剩番半盒都冇喇ˇ$8架

馮洐羲ˇ我記住你!!咁大力摑我塊面啦拿∼我還番俾你果3下勁細力架!!

真係頂你唔順ˇ你果d叫細力ˇ我果d叫咩??!!

IS派番星期一果份test..

我冇番冇test到..

鍾sir次次同我講野都唔望住我既ˇ搞到我都唔知佢係咪同我講緊野-v-+

首先::

「喂ˇ你冇卷同隔離位睇下好喎∼」

我都唔知佢係咪同我講緊野ˇ呆左一陣先答:「哦。」

「唉ˇ發夢=.=」

第二次::

「你今次冇考呢就冇咩大礙既..」

我:「你講緊我牙.3.?」

「係ˇ但係如果你下次都冇番既話呢ˇ就可能0分架喇..」

我:「ok-v-」

Eng玩Bingo..

最後一份獎品俾我拎埋

放學搞左好奈先拎得電話ˇ浪費哂d時間-.-+

放學行去逸東..

我、Sha、Ka諗住嚇琛琛..

Ka衝左去ˇ我同Sha就成條kai子咁追..

我仲撞柱ˇ果陣笑到我地2個kai左

                  THE END`*

`刊登時間:2007-03-21 09:57 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2007 年 3 月 20 日  星期二    __*耐心等待您寶貴的CM``


 `° ``為朋友而哭,,* }}..

今日見番d FD子ˇ好開心哇

好多謝Melody既關心哇ˇ我冇事架喇ˇ你唔洗擔心喎 =〕

今日Melody喊ˇ唔知點解我好心痛..

搞左幾個月ˇ終於都派班相喇∼

已經唔記得左呢回事

LunchˇChloe比左我同佢一齊寫既信比Sha..

我本身唔想比架ˇ不過後尾Chloe問我拎..

點知練Choir果陣Sha睇完封信就喊喇ˇ之後輪到Winnie喊..

休息果陣ˇ去左廁所都忍唔住攬住Ka喊

都喊左好奈下.3."

同埋喊完果陣有d暈^^’

去屯門大會堂Choir比賽..

坐車果陣我、Ka、琛琛喺度研究d班相ˇ笑到肚痛

有間學校唱得超勁架ˇ又有氣勢ˇ但係剩係拎第3名ˇ真係登佢地唔低><’

我地根本就係去墊低-v-+

比完賽ˇ我地7條友去左行下個商場..

見到CrazyRoom就發哂癲

買左個新散硬包^^

$5炸ˇ我地個個都買左XD"

果邊居然有小蜜蜂ˇ我地即刻衝左去殺糖果>v<

$12.10

哇ˇ第一次買咁平

今日個個都話我面菁口脣白ˇ連老師都咁講-口-||

咁我琴日休克都冇辦法ˇ我劂日已經10:15就訓左架喇喎∼

                  THE END`*

`刊登時間:2007-03-20 10:48 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2007 年 3 月 19 日  星期一    __*耐心等待您寶貴的CM``


 `° ``輕微休克,,* }}..

今朝超恐怖哇

首先ˇ我今朝冇番學ˇSha佢地以為我遲左起身..

3個人打左6次↑電話黎+2個msgˇ多謝大家既關心

其實真係咁既ˇ故事開始::

今朝我比平時早左10分鐘起身ˇ係冇遲到既=v=

點解我咁早起身呢?係為左俾d時間自己換戴對新耳環*

刷完牙洗完面換完衫之後我就拎左對耳環去媽咪個廁所度..

點知我又串極都串唔穿個耳洞ˇ就叫媽咪幫我手∼

搞左一大輪ˇ都串唔到-^-

其實喺媽咪幫我串果陣唔知點解已經暈暈地架喇ˇ但係我冇理到@@||

之後媽咪驚整傷我ˇ就叫我自己整..

但係我果陣成身都痺哂ˇ終於...

我眼前突然一片黑暗..

果陣我對腳狂喺咁抖牙抖牙ˇ個身喺咁向前中ˇ隻手狂托住個洗手盆裡面..〔狂重複同一個動作〕

但係喺果一刻我係唔知自己做緊d咩ˇ剩係眼前一片黑暗..

〔我冇暈落地已經算我命硬lu∼〕

後尾媽咪係咁叫我::

「你怎麼了?!你怎麼了?!你怎麼了?!...」

但係我又冇反應...

媽咪好緊張咁叫左我好奈ˇ一兩分鐘之後我終於有番d知覺@@’

媽咪問我做咩隻腳狂抖ˇ我果陣先有番d印象@o@||

後尾同媽咪講話好暈好暈ˇ媽咪就扶我訓喺張床度休息..

果陣係咁喊ˇ因為好痛苦><’

媽咪後尾試下再同我串一串對耳環ˇ搞到有小小留..

之後就放棄luˇ媽咪叫我以後都剩係戴一隻耳環算喇...

健康>美麗ˇ健康最重要∼

後尾訓左一陣ˇ媽咪就帶我去睇醫生..

醫生話我係輕微休克//

醫生叫我最好一個禮拜唔好搞隻左耳ˇ因為隻左耳有d發炎..

d人放左學ˇFD子就即刻send sms比我問候我^^

嵐姐仲勁ˇ一開機收到我幅話我輕微休克既smsˇ卡都未嘟就打比我lu

點解個個都話冇左我好悶既.3.?

不過好幸福牙ˇ多謝FD子們>v<

                  THE END`*

`刊登時間:2007-03-19 06:12 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2007 年 3 月 18 日  星期日    __*耐心等待您寶貴的CM``


 `° ``嵐姐生日快樂哇>v<,,* }}..

今日同d姐妹慶祝嵐姐同KURO既生日..

唱K&影貼紙相..

唱K硬係有d唔在ˇ特別係因為有個男的突然出現左〔唔係嵐姐約架==+〕..

唱完K琛琛同KURO跟豆豆同BCkai走左ˋˊ+

但係Ka就加入左^^

我地幾條友衝去MK影貼紙相不知幾hapi>v<

仲隨便去ISABELLA換耳托ˇ勁難串+托ˇ最後都放棄左@@’

係咁多ˇ要早d訓先得ˇ早抖..∼v∼

                  THE END`*

`刊登時間:2007-03-18 10:34 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2007 年 3 月 16 日  星期五    __*耐心等待您寶貴的CM``


 `° ``AIA超好玩>v<,,* }}..

家下其實係17號架喇ˇ但係補打番琴日去AIA之嘛^^’

琴日同Sha、Ka、Tal、老鼠5個去AIA玩ˇ都係第一次去炸>v<!

一入到AIAˇ我見到炸塔斯孟利亞公仔就癲哂喇

人地對塔斯孟利亞公仔公仔好有幸福既童年回憶架

所以就決定一定要嬴佢番去

好ˇ唔講住塔斯孟利亞公仔ˇ講番機動遊戲啦〔順住講〕+v+..

第1個::老鼠轉轉過山車...

同Sha、Ka一架車^^

果個轉到超kaiˇ但係好好玩哇

第2個::轉轉激流...

同Tal、老鼠一架車^^

救命ˇ冇安全帶ˇ撞到個pap好痛

我剩係濕左dˇTal就濕到...

第3個::青蛙跳...

剩係可以二人一架ˇ單丁會有工作人員陪同..

本身Sha想同我一架ˇ但係Ka又打死到唔肯犧牲= =

我地呆企左好奈ˇ第d人都攔好哂安全帶ˇ我地仲企喺度..

後尾咪算囉ˇ我黎犧牲luˇ一腳飛左上去坐..

後尾我唔係同工作人員坐ˇ係同一個姐姐坐

攔好安全帶之後ˇ我地就對望左1秒後say " Hi∼ "

後尾就傾起上黎ˇ原來佢Form6架喇ˇ係睇唔出架囉ˇ超後生播

玩果陣因為連續衝力關係fing黎fing去ˇ壓左小小落個姐姐度..

我大聲同佢講:「唔好意思哇><’」

佢話:「唔緊要啦ˇ你咁輕^^」

個姐姐好好人哇ˇ走果陣好唔捨得

講真ˇ玩完呢個遊戲後有d頭暈

第4個::吊腳過山車..

Tal唔玩ˇ佢見暈@@’

我同老鼠夾喺中間冇咁驚^^

總共有3次衝落去超快ˇ好驚但係超爽

第5個::飛天韆鞦..

我本身坐最裡面架ˇ個工作人員又叫我調位〔迫既關係吧〕..

果個位仲要喺最出既一個位

fing果陣fing到勁高ˇ我畏高架ˇ驚死我喇

本身玩果陣有閃光燈勁有feel架嘛ˇ當場即刻冇哂feel

〔Tal又冇玩= =〕

第6個::坐住喺架巨船度喺空中飛黎飛去果個..

果個雖然比其他遊戲慢左dˇ但係飛到好高ˇ都話我畏高架loˇ勁驚+暈牙

之後攤位時間..

首先之前我地就用左5個代幣換左個AIA既袋作紀念^^

其餘果20個用哂喺塔斯孟利亞身上ˇ但到最後都係一無所獲

後尾又去玩機動遊戲..

第7個::terminator〔瘋狂攪拌機〕..

第一次唔懋玩架ˇ第二次Sha、Ka玩完之後話勁好玩唔恐怖ˇ我同老鼠先去玩架><’

〔Tal始終都係唔玩><〕

點知果個睇上去好似fing到唔係好高咁ˇ但係真正去玩就好高喇

雖然真係幾好玩咁ˇ但係都好驚><’

我坐老鼠隔離ˇ玩果陣聽到佢d叫聲好搞笑

第8個::犘天倫..

上到去頂點果陣諗起d過山車衝落去果刻ˇ勁驚>__<’

再次強調::我畏高的=3="

第9個::再黎多次吊腳過山車..

好好玩哇

之後就黎11點果陣就走luˇ因為媽咪已經到左-v-

媽咪就車哂我地5個+家姐+阿姨番屋企lu=v=∼∼

琴晚喺因為夜所以冇開電腦打Qoozaˇ但係咁珍貴既回憶一定要記低架嘛

所以咪今日補打lu..

                  THE END`*

`刊登時間:2007-03-18 12:25 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]