琴晚好夜先訓覺牙,,
因為同詩雨(szeillia)同埋賢一齊傾電話,,
傾到11點幾,,
唔知係唔係因為累個頭把聲開始沙沙地啦,,,(少少姐*)
之後12點鬆D就收左線喇,,
今日同szeilla一齊番學啦,,
點知佢遲左好耐,,
比佢激死,,仲要今日勁大風..我係到食西風,,
不過算啦,,
我冇咁小器,,我唔會嬲szeillia*
哈*
佢黎到之後,,
嚇親我,,
因為月月嫂竟然同s zillia一齊黎喎,,
......................................
之後番到學校....
就係到玩個個唔知乜乜「數學的校園遊綜」,,
悶到嘔牙,,
又煩喎,,
又要我係到走上走落,,又要我計數喎,,
黎兩樣野,,都係我至憎架喇,,,
之後就小息啦,,
我同朱朱首先就係食堂個張桌子到,,,
之後坐左一陣szeillia黎左,,
我同佢同朱朱就上左一樓個兵兵球桌個個平台(唔知個個算唔算係平台)
我同szeillia坐左係兵兵球桌上面,,
之後攞左本簿黎睇啦,,
szeillia話有一頁好岩賢睇,,
咁諗住比佢睇,,
但好多女仔係佢身邊,,
所以szeillia冇叫,,
就又我叫喇,,
佢過左黎睇之後,,
睇左一陣冇二行字,,
就話唔睇,,
之後我同szaillia就坐左係到啦,,
之後冇咩野做,,
就同佢係到玩喊啦,,
,,首先係佢喊先,,(佢係默默咁喊架)
我都諗左好多野,都喊唔到,,
之後我同佢講左一句「死喇..點解我會喊唔到」,,
之後我就突然間,,
諗到一樣,,我唔想諗到的野,,
就即刻喊左出黎,,
仲喊黎勁過佢牙,,
唉,,
之後,,月月就過黎問,,我同佢點解喊(個時我喊的好勁,so我冇理佢)
跟住就係賢過黎,,
比左包tissue我地啦,,(都係,,我喊得好勁,,so亦都係冇理佢)
之後成班女仔走埋黎喇,,
安慰我同szeillia,,
個時真係好開心,,
不過都係好想喊,,(不過我係黎到都會多謝安慰過我的女仔架,,)
佢地安慰緊我的時候,,
我D眼淚係隻手到流哂出黎,,
不過好彩szeillia幫我抺走哂,,
不過我條裙就.....................
之後..璋就同我地講,,
「10:30喇,,要去自學天地,,唔好左喊」
我同佢就冇左喊,,
本身諗住去洗手間到洗面架,,
不過上到2樓,,見到個自學天地,,全部人入哂去,,
所以就,,冇洗,,
由二樓落番去囉,,
係自學天地我地係到學摺紙,,
我咁乖,,
點會同佢地一齊摺牙,,
我就更係摺其他野啦,,
我摺左好多心心同天鵝比misschanchan(阿媽)牙,,
哈*
放學個陣
之後就同szeillia一齊去輕鐡站的時候,,
D人傻左牙,,
個個拎住部電話係到影相,,
傻架,,
之後,,,,,就番左屋企,,
諗住做功課啦,,
點知做做下,,
我訓左覺牙,,
我訓到3點幾後,,
老豆叫我起身,,
因為同佢啦,,家姐,,同埋阿E一齊去大陸食反反牙,,
我地食到7點幾,,
就係個到行左一陣,,
就番hK,,
我同家姐,,番到HK,,
勁爆開心,,同勁有安全感牙,,
....
因為我同佢都覺得大陸好唔安全,,
哈,,,**
|