哈,,
今日係詩雨的生日牙,,
太好喇,,
佢今日都好開心,,
所以我都好開心牙,,
不過有D野就唔開心喇,,
唉,,
今日冇事發生,,
好勊牙,,
********************************************
我就黎忍唔到喇,,
好想同你講我愛你」牙,,
你夠竟想點牙,,
我又講唔到,,
你又講唔到,,
煩死我喇,,
只係一句簡單的「我愛你」!!
點解都咁難講架,,,
p.s尊重板權.請勿抄襲