|
嘩,,
今日都唔知發生咩事..
成個人都好唔舒服,,
好木獨牙,,
唉,,
又唔知咩病喎,,
又唔想睇醫生,,
算啦,,算啦,,
唔理喇,,
其實都冇咩野打,,
因為冇咩特別的野發生過,,,
**********************************************
點解大家要咁辛苦牙,,
每天都只係等待對方的答覆,,
等........................
仲要等幾耐,,先等完.....
一星期?一個月?一年?定係三五七年牙,,
只係一句簡簡單單的「我愛你」..
我地都講唔出口...,,
可能,,你根本沒有想過要講,,
我無法再去想像這個結果,,
這個結果.,,
可能是會給我大大的痛苦,,,
p.s尊重板權.請勿抄襲 |