|
好攰..好煩.. |
| 2007 年 3 月 1 日 星期四 | ![]() |
今天週會..題目是 "談戀辯愛 " 無聊..只是叫我們不要拍拖..-333- E" 悶悶的又過了.. C" 默書..OK吧..今早才背的呢.. MX2" TEST,,唱歌!! 4個女仔唱到HIGH了..{超喜歡你}..正!!XDD LUNCH" 7仔wif MI*安*彤" IH" 很攰..比人玩死了/口\ 又是你的錯..馮達臻!!!!!!哼= =" 放學..去受刑吧-333-悶得很..但好過聽朱SIR講.. then去搵安佢地..唱歌!!玩!!跳舞!!笑到我地死死下..@@ 回家wif安*Yan*彤*慧" 無端端比人玩.. 玩電腦..淫臻和淫安,,你們很可惡/3\ 去了婆家..玩wif齊齊" 看電腦..睡了一回..then回家" 搵野搵到我發脾氣..好煩呀!!咩都未做..-333-" 跟軒一句話也沒有說..我們算是完了嗎?! 唉...還是順其自然吧!! 不說了..又要幫安搵野..唉!!!!
|
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 126 | 127 | 128 | 129 | 130 | 131 | 132 | 133 | 134 | 135 | ... | 383 | » |