|
很無聊.." |
| 2006 年 10 月 14 日 星期六 | ![]() |
昨晚跟軒SMS到12點半多睡著了...SOR=( 今天一早起了床..跟軒SMS...又睡Zzz...= =" 玩電腦,,之後去了婆家... 齊齊很可憐丫..他的媽媽把他變做女仔...好可愛哇=]XD 回家玩電腦,,做HW...是否很乖呢?!!^^ 無無聊聊又過了一天了...可是HW沒有做過呢" 跟軒SMS中...不說了,,又要開工了!!加油@@
|
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 227 | 228 | 229 | 230 | 231 | 232 | 233 | 234 | 235 | 236 | ... | 383 | » |