write member forum login logout

支持黎伯!!"XD

2006 年 10 月 13 日  星期五 晴天

週會.. 那班公公婆婆很可愛呢!!"

          唱歌很動聽= =  他們說話很好笑... >3<KAKA~

C .. 死人昌哥叫我做原告.. 

      我和被告+儀反而很好傾.. 好笑...

M .. 無固哭..朱Sir 不講理的" 

      黎伯我們支持你丫=]XD 全城反對姣婆!!"  加油唷..

LuncH tiMe ..朱朱談天,,笑死了= ="

         跟去了M記吃.. 哥(田}串我才叫我做妹GE"

         狂串我,,黑人憎!!>333<

         以後都不想跟你一起吃了.. 算了吧"

放學.. 留在學校玩..做Maths,,誰知沒有做過..

          跟,,+儀玩得很HIGH" 很開心呢...

          還有哥{仁},,,,,,MI,,

           澆同,,,,,,黎伯,,...

5點走人..跟YING一起回家"

SMS...玩電腦" 

唉...我都唔知自己想點!!跟你分手好嗎?

我不想再想了...不知我對你是否淡了....

但我知我還很愛你...如果我們分手了,,哭的只有我..而不是你"

算了吧...很攰呢*

不說了,,睡Zzz...= ="

 [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

« | 228 | 229 | 230 | 231 | 232 | 233 | 234 | 235 | 236 | 237 | ... | 383 | »

暱稱: wI{n }*G `
性別: 女

朋友仔的遺言XD"
最近三個月尚無任何留言
MORE...

我的FDS子.."

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930