|
支持黎伯!!"XD |
| 2006 年 10 月 13 日 星期五 | ![]() |
週會.. 那班公公婆婆很可愛呢!!" 唱歌很動聽= = 他們說話很好笑... >3<KAKA~ C .. 死人昌哥叫我做原告.. 我和被告+儀反而很好傾.. 很好笑... M .. 敏無固哭..朱Sir 不講理的" 黎伯我們支持你丫=]XD 全城反對姣婆!!" 加油唷.. LuncH tiMe .. 跟朱朱談天,,笑死了= =" 跟軒去了M記吃.. 哥(田}串我才叫我做妹GE" 軒狂串我,,黑人憎!!>333< 以後都不想跟你一起吃了.. 算了吧" 放學.. 留在學校玩..做Maths,,誰知沒有做過.. 跟恩,,+儀玩得很HIGH" 很開心呢... 還有哥{仁},,霖,,昌,,MI,, 澆同,,余,,威,,黎伯,,軒... 5點走人..跟YING一起回家" 跟軒SMS...玩電腦" 唉...我都唔知自己想點!!跟你分手好嗎? 我不想再想了...不知我對你是否淡了.... 但我知我還很愛你...如果我們分手了,,哭的只有我..而不是你" 算了吧...很攰呢* 不說了,,睡Zzz...= ="
|
| [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 228 | 229 | 230 | 231 | 232 | 233 | 234 | 235 | 236 | 237 | ... | 383 | » |