|
出沙田...=.=" |
| 2006 年 9 月 17 日 星期日 | ![]() |
今日一早又起左身,,之後無聊到死... 去M記買野食...之後又番歸lu~~ 玩電腦...睇WINDS D MV....丫!!!我愛死涼平牙>333<你地唔好同我搶佢牙!!! 之後2:00又出去...同陶陶去TAI PO 火車站等軒,,仁...佢地兩條死目咀,,遲到!!! 搭火車出沙田...佢地兩條死目咀又要我地走黎走去...麻鬼煩!!" 軒,,仁去KFC食野...鄭子軒,,你好黑人憎牙!!哼=.= 佢買左葡澾比我食....可惜比佢串到唔想食....攪到佢好無奈咁食左...呵呵~ 玩死軒XD"哈哈^^"食完走人...去左冒險樂園玩!!!軒咩都就灑我...YA^^" 係咁打我個頭,,仲打左我face一野!!! 算...見係你生日....下次我會雙倍俸還的,,你放心啦... 佢win左好多糖...比灑我食...自己冇得食=[ 今次都唔好玩GE....沙田悶到嘔=.="我要去MK!! 玩完番太和...我唔見左軒送比我隻戒指丫...嗚...好DOWN=.=" 之後見到牙妹....又同佢去大中買鞋... 番HOME玩電腦,,搵左好多涼平GE相哇=]HAPI^^ 同軒MSN,,SMS丫...WOO~ 打日記...唔講啦,,88~~ 涼平GE相丫...
唔好偷我GE涼平丫!!! |
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 254 | 255 | 256 | 257 | 258 | 259 | 260 | 261 | 262 | 263 | ... | 383 | » |