|
很羨慕..XD" |
| 2006 年 9 月 15 日 星期五 | ![]() |
今天沒什麼可說....又是悶悶的一天... 一早起床...跟鳳一起上學...又跟軒SMS=] 上課悶!!=.="D&T沒有帶圍裙....失敗!!.= 常常給李偉軒玩...我就黎給他弄得癲了...丫!!! 食LUNCH...跟TING"鳳"MENTON"YING*又去了7仔食...又看到她們....=.=" 番到去,,又走來走去...常常給仁*哥他們笑我...哼!!!>333< 放學...爆了東西給盧知..哈!!><跟MENTON去了7仔買雪糕吃...YUMMY YUMMY!!^^" 見到陶"跟她行了一回先,,上了她的家...悶...食野!! 同芝MSN...軒SMS....陶陶幫我電直髮呢!!但很快又變回原形了....=.=" 回家...溼得很!!很眼訓....跟軒SMS....玩MSN... 我很羨慕我班的一位女仔牙...常常跟男友在一起...今天放學見到他們的手在十指緊扣呢!! 如果軒能這樣,,就好了...唉!!!好羨慕!!!!好羨慕!!!>333<我很想我們在學校都可以這樣呢... 打日記...係咁多了!!! 12:00p.m.----TO軒,,生日快樂丫!!!^^"
|
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 256 | 257 | 258 | 259 | 260 | 261 | 262 | 263 | 264 | 265 | ... | 383 | » |