|
受重傷..=( |
| 2006 年 9 月 27 日 星期三 | ![]() |
今天劉生沒有上學,,對我來說是一件好消息=] 整天跟李偉軒在打架...都幾好玩的XD"至少沒有這麼悶... 比佢弄到我雙手都受傷了...瘀得很,,而且腫了起來!!! 死人李偉軒!!!我明天不報仇我就不是人=( 小息...死傻佬,,你真的有等我嗎??不是很相信呢...但SOR,,我不知你等我呀!! LUNCH TIME,,跟ON,,彤,,鳳在學校食...都不錯!!在2D班玩... 之後給仁,,洋他們玩我跟軒...無奈... =.=" 他們還要大聲叫我做 "田雞 " !!!正PK!! 放學跟鳳回家...見到陶陶,,跟她行了會兒... 回家玩電腦,,做HW... 死KONG,,笑我叫田雞!!! 去死啦你!!! 跟軒SMS...HAPI!>333< 明天有很多節目呢!!>3< 期待中... 約了KIANA一起放學,,軒陪我哇=] PE堂....EXAM...死得了,,做唔到倒立呀我....唉...好驚>3< 唔講了....訓啦,,88^^"
|
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 244 | 245 | 246 | 247 | 248 | 249 | 250 | 251 | 252 | 253 | ... | 383 | » |