write member forum login logout

學校請飲奶奶??XD

2006 年 9 月 26 日  星期二 晴天

今天上課悶...又是給劉生李生玩!!討厭!!!

小息...盧,,鳳,,玩得很DIN...XD"

LUNCH TIME彤,,吃了SANDWICH...美味呢!!

放學彤,,盧,,留在學校做HW...

又是我做回昨天要交回HW的時候了...勁嗎??^^"

我們玩得DIN了,,6點幾先走...

去了M記雪糕吃...YUMMY!!=]

變態ON=.=" 竟然SEND "學校請飲奶奶?" 這句話比...好核突呀!!>3<

回家做HW...玩電腦...跟軒,,KIANA SMS...不錯呢!!

死了...還要作文...而且又未溫ENG  DICTATION...PK的我!!

不說了...努力中...閉閉^^"

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

« | 245 | 246 | 247 | 248 | 249 | 250 | 251 | 252 | 253 | 254 | ... | 383 | »

暱稱: wI{n }*G `
性別: 女

朋友仔的遺言XD"
最近三個月尚無任何留言
MORE...

我的FDS子.."

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930