write member forum login logout

軒,,不要灰心!!=]

2006 年 9 月 29 日  星期五 晴天

今天上課都不錯...^^"

但整天都很支力!!很想睡呢...

LUNCH TIME,,又走佬去...得,,陶陶,,Winggie...

,,{},,他們都在大家樂吃...很熱鬧呢!!=]

對你失去信任原來是很痛苦的,,我真的很想放開你...= =

我今天沒有吃午飯呢...=.="很肚餓>333<

回到學校看班足...2EF.3的...盧家駿呀!!^^

2E很廢...輸成3比0...很不倨班F.3呢!!=.=" 黑人憎!!   人家支持2E嫁嘛..

放學,,又看班足...2A對1D""

很激呢!!手龍WO...型爆XD"

死人方德仁,,馮國綱!!狂係到對我說!!

還要狂叫我做田雞...係我面前扮田雞!!哼=(

最後1比1打和....唉...

之後跟,,,,回家...看到Kiana....哈!!

又看到,,,,SUNNY...走人!!回家玩電腦...

睡了一會先...跟SMS...嬲呀!!

對不起囉...我以為你不是等我呢..

不要灰心...你都不是很廢呢...打和是很好的了!"

玩電腦,,跟SMS...完了~~  很想睡...閉閉>3<

明天齊齊生日呢!!兩歲了....希望你越來越可愛啦><  KAWAII!!!XD

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

« | 242 | 243 | 244 | 245 | 246 | 247 | 248 | 249 | 250 | 251 | ... | 383 | »

暱稱: wI{n }*G `
性別: 女

朋友仔的遺言XD"
最近三個月尚無任何留言
MORE...

我的FDS子.."

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930