|
軒,,不要灰心!!=] |
| 2006 年 9 月 29 日 星期五 | ![]() |
今天上課都不錯...^^" 但整天都很支力!!很想睡呢... LUNCH TIME,,軒又走佬去...得我,,陶陶,,Winggie... 但軒,,哥{田},,榮他們都在大家樂吃...很熱鬧呢!!=] 對你失去信任原來是很痛苦的,,我真的很想放開你...= = 我今天沒有吃午飯呢...=.="很肚餓>333< 回到學校看班足...2E對F.3的...盧家駿好型呀!!^^ 但2E很廢...輸成3比0...很不倨班F.3呢!!=.=" 黑人憎!! 人家支持2E嫁嘛.. 放學,,又看班足...2A對1D"" 很激呢!!軒做手龍WO...型爆XD" 死人方德仁,,馮國綱!!狂係到對我說軒!! 仁還要狂叫我做田雞...係我面前扮田雞跳!!哼=( 最後1比1打和....唉... 之後跟婷,,安,,彤回家...看到Kiana....哈!! 又看到軒,,生,,SUNNY...走人!!回家玩電腦... 睡了一會先...跟軒SMS...嬲呀!! 對不起囉...我以為你不是等我呢.. 不要灰心...你都不是很廢呢...打和是很好的了!" 玩電腦,,跟軒SMS...完了~~ 很想睡...閉閉>3< 明天齊齊生日呢!!兩歲了....希望你越來越可愛啦>< KAWAII!!!XD
|
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 242 | 243 | 244 | 245 | 246 | 247 | 248 | 249 | 250 | 251 | ... | 383 | » |