HOT!-w-"
差不多1點才起床 ,, 非常難得的!
無聊得很.. 看Keroro大電影.. 超低能= ="
then 重看Harry Potter-火盃的考驗 ,, 超好睇!
但哈利係呢到唔令仔..-0-第5集令仔好多..
SMS wif 安*賴*陶*Yu"
非常非常無聊啊.. 這個暑假都不知怎樣過,,
唉 .. /口\ The End@@
« | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | ... | 383 | »
我的FDS子.."