|
Fashion Show ,, :) |
| 2007 年 7 月 10 日 星期二 | ![]() |
起床 ,, 回校wif安*慧" 班主任課" 又係衛生署 .. 勁眼訓-333- 天才表演" 好緊張>v<" 2A收皮啦!姣班咁都攞到亞軍.. 2B超正. 上台係企的 .. 型死=] 我地.. 唉 ..好差= = 輸左比2A ..屌!得季軍. 見我唔到,,呵xD係台上係咁笑. 2E都好正又係企. Janice唱得好!XDDD啊哥超可愛! 番課室.成班女追住同昌哥影相.好型啊>3333< Fashion Show" 正啊. D人化左妝真係令左好多.. 姣婆有咩可能攞到季軍呀.收皮啦!頂- - 昌哥 ,, 最佳男model! y0!! 勁啊-v-" 放學" 走wif Yu*C" 約了陶.. 番太和M記食lunch wif陶.then去我家.. 玩電腦.. 玩msn ,, 正!哈哈哈~ 強劍. Bosco超可愛啊>V<" MSN wif 天*Yu* SMS wif 安*賴" The End~
|
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | ... | 383 | » |