|
累!!“ |
| 2007 年 7 月 3 日 星期二 | ![]() |
昨晚4點幾醒了..發覺我沒有熄燈" 再睡.. 11點幾起床=3= 玩電腦. 去M記食lunch wif Men彤彤*安" 看到黎伯 ..同個女仔 ..呵呵呵XDDD 食完上安的家打麻雀.看電視-v- then去太和體育館打羽毛球wif安*Men彤彤*慧*儀" 打得好high啊..下次再去!.\ /. then又上安的家.玩鋤dee..=] 回家差不多7點.玩電腦! 睇東張西望.講左3分鐘炸/____\ w-inds. are Ry0hei ,, Keita anD Ryuichi . y0y0y0!!=] 龍一跌倒.超可憐!-3- 但他很可愛唷^^ 涼平留鬚啊.雖然沒有那麼可愛.但很酷啊! 型爆>v<" 慶太令仔啦.. 沒有什麼可說-33333- 明天也記得要看東張西望啊.有他們的記者會呀!" SMS wif 安*賴賴* Yu* Men彤彤* Mi* 陶"很忙啊.\ /. 不說了.明天上學.開心呢!可以見我班朋友仔了=] |
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | ... | 383 | » |