|
悶悶悶悶悶悶悶悶悶死左la.\ /. |
| 2007 年 6 月 23 日 星期六 | ![]() |
1早比電話嘈醒左- -"想打人,, 玩左一陣電腦就搵齊齊佢地" 我湊齊齊番婆家..then食野=3= 公公放隻龜出黎地下爬..我驚到唔肯行落地- - 好鬼大隻呀佢..爬得都OK快wo/口\ 大哥哥淆底嫁..笑死我XDD 悶到3點幾番屋企..玩電腦' 悶到我就黎癲la..!!>v<" 睇w-inds. D短片.. 笑死左我=]小涼真係勁可愛^^ 我覺得呢幾日過得特別慢..但又唔想到星期一wo.. 唔想派卷..我驚我會喊/___\ 好想快D試後活動!! 最囍歡2D啊-v- 不過我唔會好似D人咁.懶係好鍾意自己班咁GE... 我唔覺得你地班好玩囉唔該..平時你地玩鬥姣嫁?!都幾好玩wo.. 下次叫埋我呀嘛.. D男仔就玩比人姣?! 唔錯wo.. 算啦.. 唔想再打! 一講就冇mood- - |
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | ... | 383 | » |