|
,, 癲!-〞 |
| 2007 年 6 月 20 日 星期三 | ![]() |
很久沒打日記了 .. 重開吧 ! ! 今天可算是考完試吧. 只欠CY'' 呼..終於挨完了。科科死哂/_\ 昨晚通宵溫IS ,, 可惜還是不懂 .. 失敗-333- Oral.. 死左' 過哂鐘 -3- 實唔合格啦' 今次exam ,, 起碼10科唔合格啊 .\ /. 唉..算了。別管那麼多 .. 玩盡去吧!! 放學.. 去大中wif Yu*C*Yan*慧" 食野 ,, 飽死了。 挺好味的=] 去冒險 .. 玩了$30幾 =3= 擲彩虹 .. 我win了一隻唔知咩黎,,和一隻小蜜瓜的公仔..呵呵^^ 玩到癲了..then行了一回便回家 ,, 很攰'' 睡覺 .. 玩電腦" 期待考試的結束 .. 快些到試後活動吧 =] 捨不得2D呢 .. 很不願意和姣婆們一班 .. 若果真是 .. 我一定要玩殘佢地 !! .\ /. |
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | ... | 383 | » |