|
攰-!! |
| 2007 年 5 月 31 日 星期四 | ![]() |
-攰 ! 心情欠佳 =3= 手受了重傷.爆哂血管. 恐怖~! 回家睡了2小時..還很攰/口\ The End.. 我都唔知我做咩..我真係好掛住你,好想同你講下野呀.. 好對唔住呀..我知道我以後對你好差.好野蠻,,成日呷醋,,又小器.. 日日都同你鬧交.但係你以前係死都會哄番我嫁..而家?!add都唔會add下我.. 你對我已經淡了..再唔係好似以前咁. 唸番起以前同你出街果時,真係好開心..我1唸起以後再冇機會同你出街.同你去拍拖 我真係好想喊..好後悔冇好好珍惜你.做唔到一個好女友.sorry 自從同你拍拖之後.我真係覺得我好易喊..我第1次為左你喊,,係係你握我話你要轉校果時,, 我果時真係好驚見唔到你..會同你變成2個世界ge人. 咁就喊左出黎,我覺得我有d傻.點解我會咁易比你握到. 點解你地d男仔拍拖.總係唔鍾意比人知?!我好想好想比人知.好想好想人地祝福我地. 你應承過我唔會唔理我.唔會唔要我.依家呢?! 2個幾月冇add我了.. 話一齊但又係唔理我.又繼續係咁.你想我點呀?我真係唔知你想點囉.. 好想同你重新開始.比之前更幸福.但我知這已沒可能的了.. 見到你同其他女仔玩得咁埋..咁開心..佢地比我更了解你.成日都可以同你一齊. 而我呢.日日只可以偷偷咁望你.1句野都唔可以同你講..見到你又驚你避我走左去. 日日都係扮唔識,又時1日1次都見你唔到..呷醋都好正常掛. 我真係好憎你果班.好憎佢地可以日日同你一齊.d女仔日日可以同你玩. 我成日串佢地.都係因為你炸.你仲要鬧番我!!我錯左d咩.我真係唔知.. 日日on都好希望你會add我.可惜我1個都收唔到. 可能你已經同其他女仔msn緊.傾電腦lu... 唉.算啦..我發洩完了..唔想再喊..唔想再唔開心! 要堅強! .\ /.
|
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | ... | 383 | » |