|
林峯..T__T |
| 2007 年 5 月 28 日 星期一 | ![]() |
早上集會.. 熱死左*o* CX2"談天 ,, 唱歌 wif慧&Yu .. 悶悶的-333- M" 玩wif鮑鮑 .. 比佢打到好痛 + 仲比佢玩死左.\ /. 但很開心呢..=] 哈哈哈哈哈。 HEX2" presentation.. 談天 .. 恩&曹很好笑XD lunch"M記wif安*彤" 還有pie&tart - - E" ERS ,, 談天wif 鮑鮑 .. 很悶啊 ! = ( BK" 背書.. 講書 .. 下課了/口 \ 放學" 做IH WB 回家wif安*Yu*彤*Yan*慧" 林峯死了..很可憐啊!/口\又睇到喊..唉。/_\ 溏心真的很好看.. 快要大結局了'努力! 涼平.涼平=].''♥! 愛死你-V-
|
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | ... | 383 | » |