|
攰!/ 3 \ |
| 2007 年 6 月 30 日 星期六 | ![]() |
8點比我呀妹個電話嘈醒..再訓! 10點起身..then去商場等安,,慧,,Men彤彤" 去壁球館..唔識打 ,, 但好好玩!=] 安同Men彤彤打 ,, 我同慧係到打機 ! NDSL ,,正!XD 見冇人黎 .. 再打多一陣 = =" 點知出面班pk 睥住哂..頂佢 好心佢地就入黎啦..係出面睥..點知你地要場呀!!=3= then去M記食野 .. 笑死XDDD 同老鳳出9龍塘 .. 無聊得很-333- 老鳳幸福la.. then又去大中.. 行到好攰! 淋雨 .. 好爽!! 回家途中見到軒,, 剛打完波吧! 唉。你見到我嗎?! 回到家玩電腦.. 悶!!! 好凍 .. 發冷麼 ?! \ (=_=) / 不說了.. 很攰/口\
|
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | ... | 383 | » |