write member forum login logout

攰!/ 3 \

2007 年 6 月 30 日  星期六 晴天

8點比我呀妹個電話嘈醒..再訓!

10點起身..then去商場等安,,慧,,Men彤彤"

去壁球館..唔識打    ,,  但好好玩!=]

安同Men彤彤打  ,, 我同慧係到打機 ! NDSL  ,,正!XD

見冇人黎 ..  再打多一陣 = =" 點知出面班pk 睥住哂..頂佢

好心佢地就入黎啦..係出面睥..點知你地要場呀!!=3=

then去M記食野  ..  笑死XDDD

同老鳳出9龍塘 ..  無聊得很-333- 老鳳幸福la..

then又去大中..  行到好攰!

淋雨  ..   好爽!!

回家途中見到軒,,  剛打完波吧!   唉。你見到我嗎?!

回到家玩電腦..  悶!!!

好凍  ..  發冷麼 ?! \ (=_=) /

不說了..  很攰/口\

 

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

« | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | ... | 383 | »

暱稱: wI{n }*G `
性別: 女

朋友仔的遺言XD"
最近三個月尚無任何留言
MORE...

我的FDS子.."

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930