|
上水!T____T |
| 2007 年 6 月 27 日 星期三 | ![]() |
11點起床.. 玩電腦! 妖!D人好賤囉唔該.唔倨我地中文勁牙?! 姣都夠cheap啦.仲學人報串.咩撚病呀你..\ /. 收皮啦.成班又姣又賤! 屈得就屈.有證據先好學人報串啦! 自己考得差就唔好累我地陪你啦.死姣喱! 你地平時已經黑人憎嫁啦.番到學校唔串撚爆你地我唔叫田雞!!!!!!!!!!!.\ /. 死賤喱.鬼唔望你地呢世姣唔到仔.生仔冇屎忽呀.食屎狗! 未見過d咁9 ge人 ,, 你地係第1個wo..勁啦你地!XD MSN wif 儀* 偉哥* 鳳*. 1點幾去上水wif妹. 去細姨家" 傾電話wif陶 ,, SMS wif賴賴 .食完晚飯才走.. then去了冒險玩.D人好仆街.阻住哂=3= 回到家7點.玩電腦〞MSN wif Yu*陶" SMS wif陶 ,, 賴賴”=] 很攰..想睡了zZZ |
| [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | ... | 383 | » |