|
唉。灰/3\ |
| 2007 年 6 月 26 日 星期二 | ![]() |
EX2" 派卷 .. 考得好差-333-失望 ,, 傾天才表演GE野.. C" 派卷 .. 中文都咁差 ,, 唔死都冇用囉唔該- - 賴賴“別灰心! 下年我們一起努力.\ /. M" 派卷 .. MC都唔合格 =3= 預左。 總分50分都冇 .. 勁到嘔屎= =" IH" 無無聊聊的。zZ lunch" 明將wif Men彤彤* Yu* 儀* 慧* Yan* C〞 ISX2" 上電腦室做問卷.. 派IS 同CH的卷 .. 灰得很- -" 不合格啊.. 勁唔倨 .\ /. 今次考得好差呀.. 好驚平均分唔合格/口\ 灰死 .. 係時候去死了。 放學"在學校hea .. 看班際羽毛球wif Yan" 天才真的很厲害 ,, 笑死了我=] 多了軒的3世 ,, 之後又看到那2世 ,, 呵呵 XDD 回家wif 安*彤" 去M記坐 ,, 玩NDSL" 玩到傻左 -333333333333333333-哈哈! 回到家玩電腦.. 出街吃dinnar wif 妹* 爸" then玩電腦.. 傾電話wif陶=] 很晚了.. Good night @@ |
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | ... | 383 | » |