|
逃 避 ,, 有用麼?!.\ /. |
| 2007 年 7 月 5 日 星期四 | ![]() |
回校wif安*慧" 今天很早呢^^ 上Hall ,, 什麼常識問答比賽.. 得F1 ,, 冇野睇! then又有什麼朗誦比賽.悶死左-3- D題目得果2,,3個.D結局來來去去都是這樣的= =" 談天wif 安.我倆攰得想死=3333333333= then回課室.玩!hea! 之後F2去香港歷史博物館參觀.. 係車到練歌.震音 ,, 勁呢!很快便到了. 等了很久才入. 超無聊! 第3次去啦/______\ 行黎行去wif 賴賴*Men彤彤*慧" 扮鬼.笑死我! 姣婆唔倨牙?! 走囉.當豪比狗! 乜你真係咁唔想見到我咩?!!!好驚見到我咩?!!!! 如果你覺得避我你會好過D.咁你避囉- - 但係我覺得你好無聊囉.散左唔可以做番朋友嫁咩?! 我寧願我同你好似小學咁.比你蝦.比你打..都好過你一見到我就走到好遠囉! 你避人有冇理過人感受嫁.你真係好黑人憎呀!.\ /. 同其他女仔又唔見你咁.同姣婆一齊參觀..唔想比我知牙?! 妖. 好撚{慶}呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 回校 ,, 明將wif 安*慧*Men彤彤*Yu*Yan*C*儀*. 安同Men彤彤玩NDSL ,, 我同慧談天 ,, 練歌 ,, 聽歌! 好肚餓. 等左半個鐘先知原來我地冇叫野食=3= 笑死xPPPPPPPPPPPPP 下午茶都開始啦.肚餓死。-0- 上安的家.又銬dee. 同Yan輪住&1齊玩! 我D爛牌勁爛都嬴到.超付碌! 哈哈哈=] 同Yan合作得好好. 雖然輸了. 但也跟她熟了啊! 差不多6點走.回家玩電腦 ,,看電視 ,, SMS wif賴。MSN wif Yu" 攰了. 明天陪Yu買野“ The End =] |
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | ... | 383 | » |