write member forum login logout

逃 避 ,, 有用麼?!.\ /.

2007 年 7 月 5 日  星期四 晴天

回校wif安*慧"  今天很早呢^^

上Hall  ,,  什麼常識問答比賽..  得F1 ,, 冇野睇!

then又有什麼朗誦比賽.悶死左-3-

D題目得果2,,3個.D結局來來去去都是這樣的= ="

談天wif 安.我倆攰得想死=3333333333=

then回課室.玩!hea!

之後F2去香港歷史博物館參觀..

係車到練歌.震音    ,,  勁呢!很快便到了.

等了很久才入.  超無聊! 第3次去啦/______\

行黎行去wif 賴賴*Men彤彤*慧"

扮鬼.笑死我! 姣婆唔倨牙?! 走囉.當豪比狗!

乜你真係咁唔想見到我咩?!!!好驚見到我咩?!!!!

如果你覺得避我你會好過D.咁你避囉- -

但係我覺得你好無聊囉.散左唔可以做番朋友嫁咩?!

我寧願我同你好似小學咁.比你蝦.比你打..都好過你一見到我就走到好遠囉!

你避人有冇理過人感受嫁.你真係好黑人憎呀!.\ /.

同其他女仔又唔見你咁.同姣婆一齊參觀..唔想比我知牙?!

妖. 好撚{慶}呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

回校   ,,   明將wif 安*慧*Men彤彤*Yu*Yan*C*儀*.

安同Men彤彤玩NDSL  ,, 我同慧談天 ,, 練歌 ,, 聽歌!

好肚餓. 等左半個鐘先知原來我地冇叫野食=3= 笑死xPPPPPPPPPPPPP

下午茶都開始啦.肚餓死。-0-

上安的家.又銬dee. 同Yan輪住&1齊玩!

我D爛牌勁爛都嬴到.超付碌!  哈哈哈=]

同Yan合作得好好. 雖然輸了. 但也跟她熟了啊!

差不多6點走.回家玩電腦  ,,看電視   ,,

SMS wif賴。MSN wif Yu"

攰了. 明天陪Yu買野“

The End =]

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

« | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | ... | 383 | »

暱稱: wI{n }*G `
性別: 女

朋友仔的遺言XD"
最近三個月尚無任何留言
MORE...

我的FDS子.."

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930