|
失 望 ,,唉* |
| 2007 年 7 月 13 日 星期五 | ![]() |
昨天整天無無聊聊的過..=3= 今日上學wif 安*慧" 結業禮" 悶到差點兒睡著Zzz 鄭sir講話 ,, 好正!XDDD 頒獎.. 昌哥萬歲! 啊哥萬歲! Timmy萬歲!余嘉苗收皮!y0~~ 有人今次攞唔到全級第1 ,, 相信有很多人都很心涼=] 死人李偉軒 ,, 串到死! 哼.. .\ /. 回班房" 派成績表 .. 真係好驚>v<" 唉 .. 好失望! 我今次很努力的了. 也考得不好/___\ 灰 。給上學期拉低了 -0- 全級:117/212 .. 今天的天空有點兒灰/口\ 唉唉唉! 真係好想喊呀 -333- 好唔捨得2D呀..今天最後1天上課了。 再見了,, 可愛的同學們-_- 很想知道會跟誰1班 ,, 不 要 姣 婆 ! .\ /. 放學" 買M記外賣上我家wif 安*men彤彤*Yan*儀" 邊吃邊看惡作劇之吻 ,, 大東很可愛=] then 鋤dee ,, 沒有1鋪不抄 - - 勁燥! 玩波子琪 .. 不錯吧! SMS wif賴*Yu*陶" then無無聊聊的 ,,玩安的NDSL=3= 安and men彤彤6點幾才走.. 玩電腦! SMS wif 安* men彤彤* 賴賴" 葉 梓 希 ,, 好名好名! 終於比我搵到你個xanga!哈哈哈哈XD 不斷在3男2女幫賴賴推post.正!留言留言~_~ 攰了.. 明天要早起床呢! |
| [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | ... | 383 | » |