|
補打! |
| 2007 年 7 月 26 日 星期四 | ![]() |
24/7 起床 ,, 看惡作劇之吻 ,, 非常好看@@ 整個下午也是玩電腦! 看電視! SMS! 6點幾同Yu*妹*去跑步.. 跑了起碼7個圈.有進步吧?! 回家看強劍-v- 安安終於回來了@@ 唉 .. 暑假真的很無聊- - 25/7 起床. 陪爸爸去稻香飲茶-3-仲唔肥死!!!!! 回家看惡作劇之吻.. 勁好睇! 直樹開始鍾意佢啦> v <" 之後去婆婆屋企 .. 悶悶悶! 玩電腦! 死啦,,一去到就係咁食野.想減都幾難.\ /. 回家吃飯.. 唔該爸爸那麼辛苦的幫我們煮飯=] then又同Yu*妹* 去跑步.. 勁大風,,超舒服! 搞到冇咩汗出=3= 回家睇強劍.沖涼.玩電腦! MSN wif昌哥,,安,,天" 昌哥串咀左播= ="邊個教壞你?!!我打爆佢!.\ /. 盧死安! 唉 ,, 去左個camp就變成咁..心淡了= = 我地從此1刀兩斷!XD SMS wif 賴賴*Yu" 咁又完左1日了~~~~~~~~~~~~ 26/7 7點起床 .. 非常攰的- -" 跑步wif Yu.. hea左勁耐,,哈哈哈哈哈哈.../______\ 跑左3個圈就走.. 今日唔想跑! 番到屋企,,點知唔記得帶鎖匙= =打比妹叫佢開! 隻死豬.叫極都唔醒,等左勁耐! then沖涼 玩電腦 睇惡作劇之吻‵ 睇完玩電腦,食lunch" 玩到3點幾比呀妹玩.我訓教訓到6點Zzz MSN wif men彤彤*安*賴賴*天*臻" 之後沖涼,玩電腦,食飯,睇電視" 唔講啦..係時候訓-333-聽日休息1日唔去跑步! 好鍾意睇惡作劇之吻-v-呢首歌我都好鍾意- - 惡作劇 王藍茵 我找不到很好的原因
|
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | ... | 383 | » |