write member forum login logout

補打!

2007 年 7 月 26 日  星期四 晴天

24/7

起床 ,,  看惡作劇之吻 ,, 非常好看@@

整個下午也是玩電腦! 看電視! SMS!

6點幾同Yu*妹*去跑步.. 跑了起碼7個圈.有進步吧?!

回家看強劍-v-  安安終於回來了@@

唉 ..   暑假真的很無聊- -

25/7

起床. 陪爸爸去稻香飲茶-3-仲唔肥死!!!!!

回家看惡作劇之吻.. 勁好睇!  直樹開始鍾意佢啦> v <"

之後去婆婆屋企  ..  悶悶悶!

玩電腦! 死啦,,一去到就係咁食野.想減都幾難.\ /.

回家吃飯.. 唔該爸爸那麼辛苦的幫我們煮飯=]

then又同Yu*妹* 去跑步.. 

勁大風,,超舒服! 搞到冇咩汗出=3=

回家睇強劍.沖涼.玩電腦!

MSN wif昌哥,,安,,天"

昌哥串咀左播= ="邊個教壞你?!!我打爆佢!.\ /.

盧死安! 唉 ,, 去左個camp就變成咁..心淡了= = 我地從此1刀兩斷!XD

SMS wif 賴賴*Yu"

咁又完左1日了~~~~~~~~~~~~

26/7

7點起床  ..  非常攰的- -"

跑步wif Yu.. hea左勁耐,,哈哈哈哈哈哈.../______\

跑左3個圈就走..  今日唔想跑!

番到屋企,,點知唔記得帶鎖匙= =打比妹叫佢開!

隻死豬.叫極都唔醒,等左勁耐!

then沖涼    玩電腦     睇惡作劇之吻‵

睇完玩電腦,食lunch"

玩到3點幾比呀妹玩.我訓教訓到6點Zzz

MSN wif men彤彤*安*賴賴*天*臻"

之後沖涼,玩電腦,食飯,睇電視"

唔講啦..係時候訓-333-聽日休息1日唔去跑步!

好鍾意睇惡作劇之吻-v-呢首歌我都好鍾意-

-

惡作劇           王藍茵

我找不到很好的原因
去阻擋這一切的情意
這感覺太奇異
我抱歉不能說明

我相信這愛情的定義
奇蹟會發生也不一定
風溫柔的清晰 也許飄來好消息

一切新鮮 有點冒險 (我才發現 你很耀眼)
請告訴我怎麼走到終點 (請讓我再瞧瞧你的雙眼)
沒有人瞭解 沒有人像我和陌生人的愛戀

我想我會開始想念你
可是我剛剛才遇見了你
我懷疑這奇遇只是個惡作劇 ah~

我想我已慢慢喜歡你
因為我擁有愛情的勇氣
任性 投入你給的惡作劇
你給的惡作劇

 

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

« | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | ... | 383 | »

暱稱: wI{n }*G `
性別: 女

朋友仔的遺言XD"
最近三個月尚無任何留言
MORE...

我的FDS子.."

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930