|
大哥哥 ,, 生日快樂! |
| 2007 年 7 月 18 日 星期三 | ![]() |
大哥哥,, HAPPY BIRTHDAY AR! 7點醒了,, 本來約了Yu去跑步" 但見地下溼 ,, 又不想起床 .. 終於去不成了xD 再訓 ,, 10點幾起床" 看電視~ 煮撈麵吃 ,, 好味=] then玩電腦.. 6點幾去婆家吃飯 .. 又有蛋糕吃~藍莓芝士蛋糕.正=p 李卓恆 ,, 你好黑人憎啊!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!.\ /. 強劍好好睇 @@ 回家玩電腦" 部死人電腦,,1on就hand.. 頂佢個肺!= =" MSN wif Yu。 明天去跑步 ,, 一定要!!! 加油 ,, |
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | ... | 383 | » |