|
攰攰攰攰攰攰攰攰攰攰‵ |
| 2007 年 7 月 20 日 星期五 | ![]() |
19/7 7點起床 ,, 跑林村河wif Yu"熱到想嘔- - 9點回家,洗澡.. 爽! 舒服哂..=] 玩電腦&看惡作劇之吻" 吃飯 .. 同安出大中買書:) 頂佢.. 咁多本書得1本收?!!你冇病呀..咁新都得$20.\ /. 行左好多間 ,, 睇左好耐 ,, 總算差不多買完.還欠4本! 買了$400= =" 買完去M記做hw ,, 食雪糕!YUMMY YUMMY!!:D 回家差不多6點. 安去我家擦書! 擦到隻手好攰呀.. 冇力=333333333= 佢差不多8點才走 .. then吃飯 ,, 看電視" 呼.. 1天完了! 多麼的充實啊>v<" 20/7 今天 ,, 睡到11點半才起床 , 超難得! 看惡作劇之吻 ,, 玩電腦 ,, 吃午飯" 同安搭小巴去大埔""""" then去M記抄hw wif 安* Yu* 儀* Yan" 凍到我發癲了/______\ 還要吃雪糕 ,我真的傻了。 抄到5點多 ,回家wif 安*Yan" thx安陪我買包包___呵呵呵呵呵呵呵呵呵呵xp 回家立刻吃包 ,, 紮頭髮 ,, 換鞋 .. 又走人! 同安* Yan 去運動場.. 等埋Yu and 儀" 做熱身已經出哂汗-0- then跑了2個圈! 之後去了壁球場看別人打網球 ,, 談天〞 同安&Yu再跑了2個圈 ,, 談談女兒心事~~~~ 再行了1個圈便回家 ,, 謝謝安陪我去婆家拿東東= =" 回家.. 看電視 ~ 休息 ~ 玩電腦~ 洗澡~ then玩電腦,,看電視,,攰死...................................................................... 好了.睡了! 明天要早起床呢! /..\
|
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | ... | 383 | » |