write member forum login logout

攰攰攰攰攰攰攰攰攰攰‵

2007 年 7 月 20 日  星期五 晴天

19/7

7點起床 ,, 跑林村河wif Yu"熱到想嘔- -

9點回家,洗澡..  爽! 舒服哂..=]

玩電腦&看惡作劇之吻"

吃飯 ..  同安出大中買書:)

頂佢.. 咁多本書得1本收?!!你冇病呀..咁新都得$20.\ /.

行左好多間 ,, 睇左好耐 ,, 總算差不多買完.還欠4本! 買了$400= ="

買完去M記做hw ,, 食雪糕!YUMMY YUMMY!!:D

回家差不多6點. 安去我家擦書!

擦到隻手好攰呀.. 冇力=333333333=

佢差不多8點才走 .. then吃飯 ,, 看電視"

呼.. 1天完了! 多麼的充實啊>v<"

20/7

今天  ,, 睡到11點半才起床 , 超難得!

看惡作劇之吻  ,, 玩電腦 ,, 吃午飯"

同安搭小巴去大埔"""""

then去M記抄hw wif 安* Yu* 儀* Yan"

凍到我發癲了/______\  還要吃雪糕 ,我真的傻了。

抄到5點多  ,回家wif 安*Yan"

thx安陪我買包包___呵呵呵呵呵呵呵呵呵呵xp

回家立刻吃包 ,, 紮頭髮 ,, 換鞋 .. 又走人!

同安* Yan 去運動場.. 等埋Yu and 儀"

做熱身已經出哂汗-0- then跑了2個圈!

之後去了壁球場看別人打網球 ,, 談天〞

同安&Yu再跑了2個圈 ,, 談談女兒心事~~~~

再行了1個圈便回家 ,, 謝謝安陪我去婆家拿東東= ="

回家..  看電視 ~  休息 ~  玩電腦~  洗澡~

then玩電腦,,看電視,,攰死......................................................................

好了.睡了! 明天要早起床呢!  /..\

 

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

« | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | ... | 383 | »

暱稱: wI{n }*G `
性別: 女

朋友仔的遺言XD"
最近三個月尚無任何留言
MORE...

我的FDS子.."

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930