|
men彤彤,, 再見/..\ |
| 2007 年 7 月 21 日 星期六 | ![]() |
7點起床,, 超攰的- -" 同Yu* 安* 去運動場跑步" 曬死了.. 防曬等於廢的= =" 做熱身 ,, 拉拉筋先。 跑了3個圈&行1個圈便走了..趕時間! 回太和去7仔買水後 ,, 去商務搵Yan&儀" 去我樓下的籃球場打籃球,, 我入左1球穿針啊!!!>v<" 打左1陣係公園hea,,之後上安的1家" 玩7級豬.. Yan輸左 ..哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈" 差不多12點回家,,吃大家樂" then洗澡 ,, 玩電腦 ,, 攰到不想出街-333- 傾電話wif陶,, 房內飛來1隻好大的怪物-嚇得我不敢入房! 睡了整個下午.. 攰死!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 起床,, 玩電腦! 洗澡! 吃晚飯! 香港小姐.我支持9號的啊!可惜只得亞季,,唉/_____\ 做hw..看白色巨塔..SMS wif 彤*Yu*陶" Men彤彤走了,, 我會好掛住你架!我會努力去跑步的! 嗚嗚嗚嗚.../___\Men彤彤,, 唔好唔記得手信啊!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!.\ /. 等你番黎同我地玩呀.. 唔好溝仔啊! 番黎睇下你有冇令女左先@@ 晚了 再見!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | ... | 383 | » |