write member forum login logout

行 街‵

2007 年 7 月 23 日  星期一 晴天

7點起床,, 同Yu* sister* 去跑步"

跑左3個圈就放棄了,, 真係好熱呀!/___\曬死左。

回家攰到訓左係地下到,,  then 沖涼'

玩電腦,,  看惡作劇之吻.湘琴好可憐/口\啊金超可愛>v<"

去M記食野wif sister* 慧* 等埋Yu–

去上水,, 行黎行去   ..  悶到嘔! 見到姣婆wo..啤咩啤?!.\ /. 

番大埔 .. 出大中" 見到昌哥 ,, 啊鄰 ..真有緣啊@@ 呵呵XDD

同慧慧一齊買番學鞋.. 揀左勁耐囉- -

回到家差不多6點.. 玩電腦!

咁岩睇新聞話今日係大暑,,好多人買東瓜..

點知呀媽番黎.原來佢都買左東瓜..哇卡卡卡卡卡卡XDDD我都唔知自己講緊咩.= ="

MSN wif men彤彤,,昌哥"

Men彤彤.. 我好掛住你啊.. 問左men彤好多野,,哈哈=]

多d on呀你.\ /. 快d番黎啦..手信手信手信手信!!我要隻BB樹熊-v-

安安,,  快D番黎啦!  MISS U AR..MSN得廿幾個人on=333=

昌哥  ,,  我好明白你ge感受! 我地一齊努力吧!=]

好鍾意你呢句{ 只能做的是希望她能找到幸福,即使她不是選擇我 } =D

SMS wif 賴賴* 安"

強劍真係好好睇 ..  好想快D到聽晚啊!!!!! \ ( >v < ) /

好啦.,.唔講啦!!!!!!!!!!!!!!!!!Bye~

唉..  好掛住你呀/___\唔知你係到做緊咩呢?!同姣婆玩緊?!訓緊教?!

唉唉唉唉唉唉唉唉唉唉!!!!  唔想再掛住你啊 \ .. /但係我知我冇可能..

 [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

« | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | ... | 383 | »

暱稱: wI{n }*G `
性別: 女

朋友仔的遺言XD"
最近三個月尚無任何留言
MORE...

我的FDS子.."

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930