|
行 街‵ |
| 2007 年 7 月 23 日 星期一 | ![]() |
|
7點起床,, 同Yu* sister* 去跑步" 跑左3個圈就放棄了,, 真係好熱呀!/___\曬死左。 回家攰到訓左係地下到,, then 沖涼' 玩電腦,, 看惡作劇之吻.湘琴好可憐/口\啊金超可愛>v<" 去M記食野wif sister* 慧* 等埋Yu– 去上水,, 行黎行去 .. 悶到嘔! 見到姣婆wo..啤咩啤?!.\ /. 番大埔 .. 出大中" 見到昌哥 ,, 啊鄰 ..真有緣啊@@ 呵呵XDD 同慧慧一齊買番學鞋.. 揀左勁耐囉- - 回到家差不多6點.. 玩電腦! 咁岩睇新聞話今日係大暑,,好多人買東瓜.. 點知呀媽番黎.原來佢都買左東瓜..哇卡卡卡卡卡卡XDDD我都唔知自己講緊咩.= =" MSN wif men彤彤,,昌哥" Men彤彤.. 我好掛住你啊 多d on呀你.\ /. 快d番黎啦..手信手信手信手信!!我要隻BB樹熊-v- 安安,, 快D番黎啦! MISS U AR..MSN得廿幾個人on=333= 昌哥 ,, 我好明白你ge感受! 我地一齊努力吧!=] 好鍾意你呢句{ 只能做的是希望她能找到幸福,即使她不是選擇我 } =D SMS wif 賴賴* 安" 強劍真係好好睇 .. 好想快D到聽晚啊!!!!! \ ( >v < ) / 好啦.,.唔講啦!!!!!!!!!!!!!!!!!Bye~ 唉.. 好掛住你呀/___\唔知你係到做緊咩呢?!同姣婆玩緊?!訓緊教?! 唉唉唉唉唉唉唉唉唉唉!!!! 唔想再掛住你啊 \ .. /但係我知我冇可能.. |
| [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | ... | 383 | » |