|
眼痛./______\ |
| 2007 年 8 月 3 日 星期五 | ![]() |
唉 ,, 呢排好懶- -唔想打日記 琴日1早去左明星飲茶.之後去婆家- 夜晚同Yu,,妹去跑步,跑左25mins ,yo! .咁就1日= = 唉唉唉! 今日 . 比Yu玩死左 - - 竟然同我講唔跑早上?都唔知你講乜= =" 11點半起身 ,,隻眼腫左啊,好痛/_____\睇惡作劇之吻" 之後同老鳳去M記食野.then去library搵Yu佢地" 行樓梯上去..攰死左XD 之後同老鳳去搵書,,1本都搵唔到- - 仲要係咁整hand d機..hand左2部,就黎比人鬧..哈哈哈 之後走人.部life超恐怖. 仲以為困life"笑死xd見到高妹同天才添 去M記搵Yu佢地.做hw wif Yu* 老鳳* Yan* C* 儀" 4點幾走人 ,, 之後陪老鳳換3,再去我屋企換3' 又走人.. 今日ge晚餐就係得個包同飲料=33333333333= 跑去海濱wif Yu* Yan* 儀* 老鳳" 勁舒服. 超超超超超大風-v-" 搞到好想訓教Zzz 差唔多8點走人 ,, 趕番屋企睇強劍' 掌門死得好鬼正=] 個結局好無聊囉- - 跳舞..搞gag牙?! 突然好想做hw.. 哈哈哈哈哈哈哈哈' 唔講啦. 訓lu~ |
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | ... | 383 | » |