write member forum login logout

攰到嘔-0-

2007 年 7 月 30 日  星期一 晴天

昨天..不想打日記-333-

早上跟Yu跑步 ,, then回家玩電腦..1天完了XP

今天..9:30同老鳳番學校攞書"

我都唔知咩書黎嫁 ..幾本作業$600!冇病呀嘛- -

攞完去M記 wif Yu* C* 儀* 老鳳〞

食早餐當lunch ,,   超勁@@

傾計傾到11點3 . 即刻趕番屋企睇惡作劇之吻-v-

湘琴好慘 ..  睇到我喊/_______\

睇完同老鳳出大中.. 弱智姐,,你唔好再食野啦!.\ /.

好快行完成個大中,,買左包橡筋,,鏡,,手鐲=] $18!!!!!!!平到嘔..

番到太和3點幾,, 陪老鳳上佢屋企擺野=3=

之後佢黎我屋企,,  佢玩電腦.我做家務!-0-

5點幾同老鳳* 妹* 去好好食粥 ..  幾好味的=P

食完行左1陣就去運動場等Yu,,點知原來下午唔開的- -

之後跑去海濱.. 我同Yu跑  ,,  老鳳同妹就行-333-

同Yu係咁吹水..  係到發夢XDD 中秋節就黎到啦,,  哈哈哈哈哈哈~

見到天空有個似太陽又唔係太陽 .. 月亮又唔似月亮咁ge物體-

研究左好耐先知原來果個真係月亮,,笑死我地=]

回歸塔好令呀.. 海好令呀..  風景好令呀..咩都好令呀@@

舒服死  ..  又唔熱  ,,  又浪漫!

去到盡頭    .  行番番去-333-攰死

見到黎伯跑緊 ..  我地話:咦..咁似黎伯ge?!   

黎伯另番轉頭 ,, 話: 根本就係!      我地又笑死左XDD

我地一見到dog就大叫 ,,4條友仲要同1時間跳上張凳"

番到屋企9點幾 ..  隻腳真係斷左/_______\

Bathing    Watching TV   Playing computer"

SMS wif Yu* 安* 老鳳"

今日都幾開心=)  又係充實ge 1日'

攰了  ..  GOOD NIGHT-_____________-

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

« | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | ... | 383 | »

暱稱: wI{n }*G `
性別: 女

朋友仔的遺言XD"
最近三個月尚無任何留言
MORE...

我的FDS子.."

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930