|
攰到嘔-0- |
| 2007 年 7 月 30 日 星期一 | ![]() |
昨天..不想打日記-333- 早上跟Yu跑步 ,, then回家玩電腦..1天完了XP 今天..9:30同老鳳番學校攞書" 我都唔知咩書黎嫁 ..幾本作業$600!冇病呀嘛- - 攞完去M記 wif Yu* C* 儀* 老鳳〞 食早餐當lunch ,, 超勁@@ 傾計傾到11點3 . 即刻趕番屋企睇惡作劇之吻-v- 湘琴好慘 .. 睇到我喊/_______\ 睇完同老鳳出大中.. 弱智姐,,你唔好再食野啦!.\ /. 好快行完成個大中,,買左包橡筋,,鏡,,手鐲=] $18!!!!!!!平到嘔.. 番到太和3點幾,, 陪老鳳上佢屋企擺野=3= 之後佢黎我屋企,, 佢玩電腦.我做家務!-0- 5點幾同老鳳* 妹* 去好好食粥 .. 幾好味的=P 食完行左1陣就去運動場等Yu,,點知原來下午唔開的- - 之後跑去海濱.. 我同Yu跑 ,, 老鳳同妹就行-333- 同Yu係咁吹水.. 係到發夢XDD 中秋節就黎到啦,, 哈哈哈哈哈哈~ 見到天空有個似太陽又唔係太陽 .. 月亮又唔似月亮咁ge物體- 研究左好耐先知原來果個真係月亮,,笑死我地=] 回歸塔好令呀.. 海好令呀.. 風景好令呀..咩都好令呀@@ 舒服死 .. 又唔熱 ,, 又浪漫! 去到盡頭 . 行番番去-333-攰死 見到黎伯跑緊 .. 我地話:咦..咁似黎伯ge?! 黎伯另番轉頭 ,, 話: 根本就係! 我地又笑死左XDD 我地一見到dog就大叫 ,,4條友仲要同1時間跳上張凳" 番到屋企9點幾 .. 隻腳真係斷左/_______\ Bathing Watching TV Playing computer" SMS wif Yu* 安* 老鳳" 今日都幾開心=) 又係充實ge 1日' 攰了 .. GOOD NIGHT-_____________- |
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | ... | 383 | » |