今日12點半返到公司~都冇咩做*
今晚有2埸show~有一埸又係wedding...
睇到好悶了~but仍然覺得好幸福~~~~
睇到新人由不相識到相識~由好感到喜歡..
喜歡到相愛~~最後到2人行進教堂
一隊戀人要去到行進教堂的那一天~~要經過幾多風風雨雨!!!?
so 希望新婚的人會過著開開心心的日子~